רק אוהדי חמאת בוטנים יבינו כמה מבריק הכלי הזה

לטובת כל אוהדי חמאת הבוטנים הפזורים ברחבי העולם: יש גאדג'ט חדש בשוק שעשוי לסייע לכם ויכול לפתור את הקושי להוציא שאריות עקשניות הדבוקות לצנצנת, שקשה להגיע אליהן (חדשות האוכל)

(צילום: אינדיגוגו)

אתם חושקים בטוסט עם חמאת בוטנים כבר משעות הצהריים, שבים הביתה בשעת ערב מאוחרת, פותחים את דלתות המזווה, מוציאים את הצנצנת ומבינים שלא באמת נשאר בתוכה חומר לעבוד איתו, רק שאריות הדבוקות בעקשנות לדפנות המיכל ולתחתית, שקשה מאד, עד בלתי אפשרי, להגיע אליה.

ובכן, לטובת כל אוהדי חמאת הבוטנים הפזורים ברחבי העולם: יש גאדג'ט שזכה למימון המונים נלהב, שעשוי לסייע לכם ויכול לפתור את היגון הנלווה לכל סוף של צנצנת חמאת בוטנים.

כן, זה לא חלום. הוא מכונה "משאבת חמאת בוטנים", הומצא על ידי אנדי שרר, אבא לחמישה ילדים בוגרים ומתאים, על פי רוב, למיכלים המכילים 30 גרם חמאת בוטנים.

על פי סדרה של דיאגרמות שמפורטות בעמוד של "קראוד פאנדינג", כך פועלת משאבת חמאת הבוטנים: פותחים את הצנצנת, ממקמים אותה במקום המכסה ופשוט שואבים את הכמות הרצויה של הממרח.

הכלי מגרד את הצדדים והתחתית של הצנצנת, כך שכאשר היא ריקה, הקרביים נשארים נקיים ואתם יכולים למחזר אותה מבלי לשטוף אפילו (או לדאוג שאתם מבזבזים משאב יקר ערך כחמאת בוטנים).

קמפיין גיוס ההמונים כבר הסתיים, שרר גייס יותר מכפול מכמות הכסף שביקש. כלומר, העתיד שלנו צופן בחובו עוד חמאת בוטנים. יש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר