'ישי ורבינא בכיכר'

המפץ והרשימות • משדר מיוחד: נציגים, מועמדים ופרשנים

ח"כ אייכלר מזהיר את 'הפלג' שייצאו להצביע; המועמד פינדרוס - על צורך האחדות; אברהם ובר - על מהלך הגשת הרשימות ופאנל פרשנים מורחב: אליטוב, מימרן, גירא וברייטקופף // צפו בתוכנית (TV)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "ישי ורבינא בכיכר" - אותה מגישים מדי שבוע ביום חמישי, ישי כהן ואבי רבינא.

אורחים באולפן

סגן יו"ר הכנסת ישראל אייכלר מתארח באולפן ומזהיר מפני ה'מפץ בשמאל': "ביום שנוצר החיבור הזה - יש התקפת טילים על הציבור החרדי, צריך ליצור מהר טילי 'כיפת ברזל'". אייכלר פנה ל'פלג הירושלמי': "כל יהודי חרדי צריך לדעת שיש פה מלחמת אזרחים, בלי דם. מי שלא משתתף בבחירות - גורם לכך שנצטרך להלחם ברחובות עם הפגנות".

יצחק פינדרוס, מועמד 'דגל התורה' לכנסת ה-21,על יאיר לפיד ובני גנץ: "יש פה גוש שרוצה להדיח את מה שהיה בממשלה האחרונה. הגוש של לפיד וגנץ רוצה להדיח את שהיה בממשלה האחרונה, מה שמאחד אותם זה תחבורה ציבורית בשבת, ברית זוגיות וכותל רפורמי", מועמדת חרדית ברשימה: "קישוטים, היא לא רלוונטית", והקידום מאלעד לתפקיד חבר כנסת.

סגן ראש עיריית ראשל"צ ויו"ר ש"ס המקומית, הרב אריה כהן, קיבל השבוע הודעה מפרקליטות המדינה: אחרי 4 שנים - תיק החקירה נגדו נסגר. בראיון מיוחד באולפן הוא חוזר לרגע ההוא, לפנות בוקר, כשחוקרי להב 433 דפקו לו על דלת הבית.

הרב אברהם ובר, חבר ועדת הבחירות מטעם 'דגל התורה', מתארח באולפן יחד עם הפרשן החרדי מני גירא שוורץ ומספר על הרגע שהחליט להגיש את רשימת 'יהדות התורה' ולמעשה לקבור סופית את 'המפץ החרדי' ומצהיר: בני תורה ספרדים מצביעים ל'דגל'.

מני גירא על הרכב רשימת ש"ס, שהפכה להיות חרדית מתמיד, החשש במפלגות החרדיות מהמפץ בשמאל והאם כלל החסידים ייצאו לקלפיות?

פאנל הפרשנים

יוסי אליטוב - העורך הראשי של עיתון 'משפחה', אבי מימרן - מגיש המהדורה המרכזית ב'קול חי' ושמעון ברייטקופף - פרשן 'משפחה', על איחוד בני גנץ ויאיר לפיד והסכנה ליהדות החרדית, ועימות סוער סביב התפוררות 'המפץ החרדי'.

סיכום שבוע

בסיום התוכנית, מגישים ישי כהן ואבי רבינא את פינת חמש הכתבות הנצפות ביותר השבוע ב"כיכר השבת".

'ישי ורבינא בכיכר', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב"כיכר השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר