דרמה בחצות לילה

בוגר כסא רחמים ונאמן לאריה דרעי ברשימת ש"ס

דקות סמוכות לחצות לילה, ש"ס הגישה את הרשימה לכנסת ה-21 והודיעה על שינוי דרמטי ברשימה: משה ארבל, ראש המטה של דרעי ובוגר 'כסא רחמים', במקום השביעי (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
משה ארבל, הערב בכנסת (צילום: ישי כהן)

סמוך לחצות לילה, רגע לפני תום מועד הגשת הרשימות, ש"ס הגשיה את הרשימה לכנסת ה-21 והודיעה על שינוי דרמטי ברשימה: עו"ד משה ארבל קודם למקום השביעי והריאלי.

המהלך של ש"ס נועד להעביר מסר לראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מאזוז כי תלמידו, ארבל - שלמד בישיבה, קודם כנציגו בש"ס.

ארבל, משמש כיום כראש המטה של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ונחשב לאיש אמונו הקרוב ביותר. בעבר שימש כיועצו של יו"ר הסיעה ח"כ יואב בן צור.

בהודעה שפורסמה מטעמו של דרעי נאמר: "כצעד בונה אמון ומתוך רצון טוב החליטה תנועת ש״ס בהתייעצות עם מועצת חכמי התורה להקדים את מיקומו של משה ארבל שהיה מבאי ביתו של הגר"מ מאזוז למקום ה-7 ברשימה בנוסף לנציג התנועה יוסף טייב.

"תנועת ש״ס החליטה להגיש אחרונה את הרשימה לכנסת מתוך נסיון אחרון למצות כל אפשרות לשלום מוחלט בציבור הספרדי התורני והתקווה היא כי צעדים בוני אמון אלו יסייעו לכך".

יצוין, כי לאחר משא ומתן, שנמשך עד הדקות האחרונות עם רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ', החליט אלי ישי להתמודד עצמאית לכנסת תחת רשימת 'יחד', וזה לאחר שמנהיגו הגר"מ מאזוז סרב להעניק תמיכה פומבית ברשימת 'הבית היהודי'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר