"אותי לא מכניסים לבית בסביון"

כחלון נגד גנץ: "כמו לתת לאדם ללא רישיון לנהוג משאית"

השר כחלון תקף בחריפות את בני גנץ, יו"ר 'כחול לבן', על חוסר ניסיונו הפוליטי ואמר כי רוה"מ "מוביל פה סמי טריילר עם שני מובילי טנקים מאחורה בירידות של סדום" ותקף את המו"מ עם לפיד (פוליטי)

השר משה כחלון. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

יו"ר 'כולנו', שר האוצר משה כחלון, תקף בחריפות את יו"ר 'כחול לבן', בני גנץ, במהלך כנס פעילים סגור בעכו שנערך אמש (מוצאי שבת) וטען כי אין לו ניסיון כדי לעמוד בראשות הממשלה.

בהקלטות בלעדיות שפרסמה מיכל צ'ין הבוקר ב"גלי צה"ל", אמר כחלון כי "זה בסדר אפשר לעשות כחול אפשר לעשות לבן, אני רוצה לראות מישהו מכם נותן לבן אדם בלי רישיון, לנהוג על משאית עם שני מובילי טנקים מאחורה בירידות של סדום".

"זה המצב של מדינת ישראל, ואני כחבר קבינט יודע את זה", הוסיף כחלון, "ראש ממשלה מוביל פה סמי טריילר עם שני מובילי טנקים מאחורה בירידות של סדום. ואם אתה לא מוביל אותם נכון ואין לך את ההבנה ואתה לא יודע לאחוז בהגה כי מעולם לא אחזת בהגה כזה - זו בעיה".

מעבר לביקורת הקשה כלפי חוסר הניסיון הפוליטי של גנץ, כחלון לא חסך גם באמירות מרומזות אך קשות כלפי התנהלות המשא ומתן עם לפיד בשבוע שעבר.

"אני לא חילקתי כסף, אני שיניתי סדר עדיפויות. אתם לא תשמעו שאת משה כחלון הכניסו לבית בסביון וסגרו שם את הדברים, אותי לא מכניסים לבית בסביון, אני לא חייב להם שום דבר", דברי כחלון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר