נפצעה בסמינר

שיפור קל במצבה של תהילה בן זינו; עדיין אינו יציב

מצבה של תלמידת הסמינר שנפצעה ממוט ברזל משתפר מעט, אך היא עדיין זקוקה להמשך טיפול רפואי והוריה מבקשים להמשיך והתפלל לרפואתה של תהילה בת יעל (אקטואליה)

ההורים של תהילה (צילום: ארגון חוננו)

שיפור קל חל במצבה תהילה בן זינו, הנערה החרדית שנפצעה ממוט ברזל שנפל עליה מאתר בניה בעת ששהתה בחצר הסמינר בו היא לומדת בירושלים - כך נמסר היום (ראשון) מבית החולים הדסה עין כרם.

תהילה שבה להכרה חלקית וכעת ניתן מעט לתקשר איתה. עם זאת, מצבה עדיין אינו יציב ולכן היא זקוקה להמשך טיפול רפואי שיקומי.

ההורים מבקשים להמשיך ולהעתיר בתפילות עבור תהילה בת יעל שתשוב לאיתנה הראשון, ולרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

שבוע שעבר, במהלך מסיבת עיתונאים שכינסו, רמזו כי הרקע לאירוע - לאומני. "ביתי יצאה גם היא לתומה ללמוד בסמינר וחזרה לטיפול נמרץ עם אלונקה שהיא מורדמת ומונשמת", אמר האבא, אברהם. "המשפחה דורשת שתהיה חקירה ושכוחות הביטחון יחקרו את כל מי שעבד שם ואת כל מי שהיה שמה. שכולם יתנו את הדין".

עו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו המייצג את המשפחה אמר, "אנחנו לא אומרים שזה פיגוע לאומני, אנחנו לא יודעים מה קרה עדיין, אבל וודאי שצריך לבחון את האפשרות הזאת, או גם את האפשרות שמדובר בתאונה. אבל צריך להבין מאיזה יד נפל אותו הברזל. מדובר בברזל ענק שלא נופל מאליו ורוצץ את הראש של הילדה".

"מדובר באירוע שאירע במקום שנראה כמו פיר מתחת לאתר בניה במרחק אפס. ניתן להשליך שם את הברזל וייתכן שלא במקרה הברזל פגע ורוצץ את ראש של הילדה הזאת", הוסיף עורך הדין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר