"מי שישווה - ישלם"

עמית סגל תובע: כינו אותי בפוסט 'א. היטלר'

הפרשן הבכיר תובע את בכיר עיתון "הארץ" לשעבר בסכום של 140,059 שקל • ביממה האחרונה פורסמו מאמרים שונים בעיתון נגד סגל, בהם הזכירו גם את מעשיו של אביו (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עמית סגל (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

הפובליציסט יצחק לאור, לשעבר בעיתון הארץ, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו ארבעה תמונות שונות של הפרשן הפוליטי עמית סגל עם הכיתוב: "מלמעלה א. היטלר; למטה, מימין לשמאל: א. היטלר, א. היטלר, א. היטלר".

בתגובה, הודיע היום (שני) סגל על הגשת תביעה נגד לאור. בציוץ בטוויטר עדכן סגל: "הגשתי הבוקר לביהמ"ש השלום בהרצליה תביעת לשון הרע על סך 140,059 ש"ח נגד בכיר "הארץ"״ עד לאחרונה, יצחק לאור, שכינה אותי שלשום בפייסבוק "א. היטלר".

"הגיע הזמן לשים קץ אחת ולתמיד לתופעה בזויה שהפכה לשגרה. כאן לא ישוו יותר יהודים לנאצים", הוסיף עמית סגל. "מי שישווה - ישלם, והרבה".

בתגובה אתמול לאתר מאקו אמר לאור: "לכמה שעות התנוססה תגובה שלי, הומוריסטית, לא כל כך מוצלחת, ככל הנראה, על חוצפתו של בעל הכוח, ע. סגל, להשתמש בכוחו, כדי להסית נגד מיעוט לאומי בעזרת שורה של שקרים. חיכיתי לראות אם חדשות 12 יתנצלו על האלימות של סגל ולצערי הרב נראה שמותר להם הכל, כשמדובר בערבים. הבדיחה, כאמור, לא עבדה. יכולתי לכתוב: אין קשר בין הפרשן לפרשנות. יכולתי להיות יותר שנון. צר לי על התעלול הלא מוצלח".

בימים האחרונים נתון עמית סגל למתקפה מצד כותבי הטורים והדעות בעיתון הארץ, בהם הם מזכירים בין היתר את העובדה שהוא בנו של חגי סגל, כיום עורך העיתון מקור ראשון, שהורשע בעבר בעבירות טרור נגד ערבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר