פרסום ראשון

לראשונה מאז הסערה: גפני ביקר במעונו של הגר"ד לנדו

לראשונה מאז שהגר"ד לנדו הורה נציגי 'דגל' להצביע בעד תקציב עיריית אלעד, מה שהציל את ראש העיר ישראל פרוש, יו"ר 'דגל' ח"כ משה גפני ביקר במעונו • כל הפרטים (חרדים)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
גפני אצל הגר"ד לנדו. ארכיון (באדיבות המצלם)

יו"ר דגל התורה חבר הכנסת משה גפני ביקר במעונו של ראש ישיבת סלבודקה הגאון רבי דב לנדו, כך נודע 'לכיכר השבת'

לפני כשלושה שבועות חרגו חברי מועצת העיר אלעד מטעם דגל התורה, איסר שפירא ומשה ברדוגו והצביעו בעד התקציב שהביא להצבעה ראש העיר ישראל פרוש, וזאת בניגוד לעמדתה הרשמית של דגל התורה ושל ועדת הרבנים מטעמה. חברי המועצה הפתיעו את השואלים וטענו כי עשו זאת בהוראה ישירה של ראש ישיבת סלבודקה הגר"ד לנדו, בדגל התורה היה ברור כי לאור ההוראה הברורה לא שייך להעניש את חברי המועצה "הסוררים".

בימים האחרונים נכנס חבר הכנסת משה גפני למעונו של הגר"ד לנדו אולם מקורביו אומרים כי הנושא הפוליטי לא עלה על השולחן. גפני הגיע לדיון בו השתתפו הגרש"צ רוזנבלט, הגרמ"ש קליין, ועוד. בנושא חשש ריבית בשוק ההון קרנות הפנסיה והבנקים. ההנחיות של הרבנים יובאו לאישור ועדת הכספים ומשרד האוצר.

עוד נודע כי במהלך השבוע האחרון הגיע באורח נדיר הגר"ד לנדו למעונו של הגר"ג אדלשטיין ברחוב ראב"ד 17 בבני ברק לדיון שהתקיים בארבע עיניים, ולפי הערכות הנושא הפוליטי הפנימי בדגל התורה עלה לדיון.

כאמור מקורבי חבר הכנסת משה גפני אומרים כי הדיון בבית הגר"ד לנדו היה הלכתי נטו והנושא הפוליטי לא עלה על השולחן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר