רמת גן

מביך: ראש העיר פיטר את משנהו בפייסבוק

אביהוא בן משה התלונן בפייסבוק על כרמל שאמה הכהן שבתגובה 'קיבל את התפטרותו' • הרקע: טיול אליו לקחו את תלמידי רשת החינוך של ש"ס ולא את הציונות הדתית (בארץ)

כרמל שאמה הכהן (צילום: פלאש 90)

פוסט תלונה של משנה ראש העיר רמת גן, נגד ראש העיר המכהן, הביאה לפיטוריו בצורה מביכה במיוחד: כרמל שאמה הכהן הודיע היום (שלישי), כי הוא מקבל את התפטרותו של משנהו אביהוא בן משה מ'הבית היהודי' באמצעות פוסט בפייסבוק.

הסיפור מתחיל בטיול שנערך אתמול (שני) לתלמידי רמת גן אל החרמון, כאשר בטיול השתתפו ראש העיר וחלק מהנציגים בעירייה. מי שנעדרו מהטיול, הם 350 התלמידים בבתי הספר של החינוך הממלכתי-דתי.

מי שתמה על כך פומבית, הוא מי שהיה עד הבוקר המשנה לראש העיר, אביהוא בן משה שפירסם את הפוסט הבא בעמוד הפייסבוק שלו:

"שכחו אותם. למעלה מ 350 תלמידי כיתות ח' מבתי הספר הממלכתיים דתיים לא יצאו הבוקר הזה לטיול הגיבוש של כיתות ח' שהעפילו להר החרמון.

"הסיבה לכך לא ברורה", הוסיף בן משה. "טענו שהטיול אורגן כפיצוי רק למשתתפי טקס סיום כיתות ח' בוינטר שבוטל, אבל שכחו לציין שכיתות ח' של בית הספר בן איש חייל השייך לש"ס שלא משתתפים בטקסי וינטר הוזמנו ויצאו לטיול הגיבוש.

בן משה הוסיף, "ביום שישי האחרון שלושה ימים לפני היציאה לטיול, פנו אלי הורים ותלמידים בבקשה שאפעל בקרב אנשי אגף החינוך לאפשר את יציאתם לטיול הגיבוש של התלמידים והתלמידות הדתיים. לצערי עקב הזמן המצומצם ועקב קשיים בטיחותיים לא הצלחתי להביא ליציאתם לטיול.

"לאחר ששוחחתי בעניין עם ראש העיר ועם מנכל העירייה שגילו הבנה לעניין, הוחלט על פיצוי שיינתן לתלמידים והתלמידות בטיול שימומן על ידי העירייה בתאריך שבתי הספר יקבעו ליציאה לטיול דומה.

את הפוסט סיים בהבטחה: "בשנה הבאה, חברים יקרים, ישולבו תלמידי בתי הספר הדתיים מלכתחילה בטיול הגיבוש של כלל כיתות ח'".

ראש העיר, כרמל שאמה הכהן העלה בדף הפייסבוק שלו צילום מסך מתוך הפוסט של בן משה עם הכיתוב הבא: "התפטרותך מהקואליציה התקבלה. מודה לך על כל מה שתרמת ומאחל לך הצלחה בהמשך הדרך".

בהמשך הוסיף כרמל שאמה וציין כמה עובדות, שלטענתו סותרות את העולה מדבריו של בן משה. "תלמידי הממלכתי דתי מעולם לא היו חלק מטקס וינטר, שהטיול אתמול היה חלק מהאירועים אותם נקיים כחלופות", כתב.

"המסע לחרמון פורסם מבעוד מועד ובניגוד אליך היו חברי מועצה שפנו בעניין המגזר הדתי ובקשתם לשלב את הילדים התקבלה מיד ובאהבה".

כרמל שאמה הוסיף ותקף את בן משה. "הנושא נדון בין היתר בישיבת ההנהלה האחרונה אליה למיטב זכרוני לא טרחת להגיע".

לסיום הוסיף ראש העיר, כי "הילדים של החינוך הממ"ד הם כמו כל ילד בעיר וכמו הילדים שלי וכל נסיון לדמות מצב דברים אחר הוא שקר".

בתגובה לפיטוריו הפתאומיים כתב בן משה: "כרמל, אתה שומע? חופש הביטוי מעל הכל. אם מישהו חושב שבשם תפקיד או ג'וב הוא יסתום לי את הפה, הוא טועה ובגדול.

"כרמל שאמה, תקשיב טוב, לי לא סותמים את הפה ומה שיש לי להגיד לך, אגיד לך מהקואליציה או מהאופוזיציה ללא פחד או מורא מהבריונות מקלדת שלך.

בן משה הוסיף, "שיקרת לציבור בכתיבתך. לא התפטרתי אלא פוטרתי בעקבות מלחמתך בחופש הדיבור שלי ובלי כבוד מינימלי. דרך הפייסבוק.

לסיום האשים את ראש העיר: "מה שצעקת על זינגר אתה פועל ועושה בעצמך. אתה לא תפסיק לשמוע אותי מעתה ואילך. רמתגנים אני פה בשבילכם כמו תמיד".

את שיטת ההתנהלות שלו הסביר כרמל שאמה הכהן בכך שמי שמפרסם נגדו בפייסבוק בלי להרים טלפון קודם לכן, יקבל הודעת פיטורין בצורה דומה - בלי עדכון קודם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר