נערך למנדלבליט

נתניהו החליט לקצר את ביקורו במוסקבה

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט להקדים את חזרתו ממוסקבה כבר למחר, במקום ביום חמישי כפי שתוכנן מראש, זאת כדי להיערך לפרסום החלטת היועמ"ש בעניינו (חדשות)

מנדלבליט ונתניהו. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט להקדים את חזרתו ממוסקבה כבר למחר, יום רביעי, במקום ביום חמישי כפי שתוכנן מראש. ההערכה היא כי הסיבה לכך היא רצונו להיערך לפרסום החלטת היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בעניינו, שייתכן שתפורסם כבר ביום חמישי.

בנוסף, דחה ראש הממשלה בשעה - מ-23:00 לחצות - את המראתו למוסקבה, שם ייפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, בעקבות הסערה הפוליטית סביב הסרטון של 'הליכוד TV', שהציג תמונה מבית עלמין צבאי.

נתניהו, שהיה אמור להישאר במוקסבה עד ליום חמישי, החליט לקצר את ביקורו ולבטל אירוע עם הקהילה היהודית במוסקבה. ראש הממשלה ימריא ממוסקבה לישראל, מחר בשעה 21:30.

ראש הממשלה אמר מוקדם יותר הערב כי "במוקד השיחות שלנו - ההתבססות האיראנית בסוריה. אנחנו פועלים נגדה, אנחנו תוקפים את הבסיסים שלה ואנחנו נמשיך לפעול נגדה – ועל כך אשוחח עם הנשיא".

נתניהו הוסיף ואמר כי "נמשיך לפעול עד שנוציא את האיראנים מסוריה, כי איראן מאיימת בהשמדת ישראל ולא ניתן לה בסיס קרוב לגבולנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר