לראשונה בישראל

יוזמה: ועידת המפלגה הרפובליקנית - בירושלים

אחרי העברת השגרירות, נפגש נציג המפלגה הרפובליקנית בישראל, עו"ד מארק צל עם ראש העיר ליאון והמשנה חיים כהן בנוגע ליוזמה לקיים את וועידת המפלגה בירושלים (חדשות)

פגישת עו"ד צל עם חיים כהן (צילום: באדיבות המצלם)

אחרי העברת השגרירות האמריקאית, יוזמה חדשה המתגלגלת בימים אלו מבקשת לעלות גם ועידת המפלגה הרפובליקנית לירושלים.

במפגש שקיים עו"ד מארק צל, נציג המפלגה הרפובליקנית בישראל, עם ראש העיר משה ליאון והמשנה לראש העיר חיים כהן בכיכר ספרא בירושלים, עדכן אותם על היוזמה לקיים את הוועידה הרפובליקנית בסוף השנה האזרחית בירושלים.

היוזמה באה לאחר שהנשיא טראמפ היה לנשיא הראשון שמימש את הבטחת הבחירות שלו כמועמד לנשיאות מטעם המפלגה הרפובליקנית, והכיר בירושלים כבירת ישראל והעביר אליה את השגרירות.

ראש העיר ירושלים משה ליאון, אמר לנציג המפלגה הרפובליקנית, כי ירושלים מוכנה לארח את הוועידה הרפובליקנית ותעמיד לרשות המפלגה את כל האמצעים הדרושים לכך.

עו"ד צל שמע בקשב רב על התכניות של ראש העיר ירושלים לפיתוחה של ירושלים, והאתגר החשוב למנף את העברת השגרירות האמריקנית לירושלים וההכרה הבינלאומית ההולכת וגדלה בירושלים כבירת ישראל.

עו"ד צל הגיע לכיכר ספרא כאורחו של המשנה לראש העיר ירושלים חיים כהן. לשנים, שנים של היכרות רבת שנים של קשר לפעילות ענפה מעבר לים. צל עדכן את כהן בפרטי היזמה להביא את הוועידה הרפובליקנית לירושלים.

כאות הכרת הטוב על פועלו למען ישראל כיבד כהן את עו"ד צל בקביעת מזוזה בלשכתו החדשה שנחנכה לאחרונה בכיכר ספרא.

עו"ד צל נציג המפלגה הרפובליקנית בישראל, היה אחד מהאנשים שדחפו ליישום הבטחת הבחירות של הנשיא טראמפ להעברת השגרירות האמריקנית מתל אביב לירושלים. במהלך המירוץ לנשיאות היא זה צל שטען כי טראמפ הוא היחיד שאכן יממש את הבטחת הבחירות שלו, ובניגוד לנשיאים בעבר שעם כניסתם לתפקיד הפרו את הבטחתם, הוא יכיר בירושלים כבירת ישראל ויעביר אליה את השגרירות.

בעיריית ירושלים מצפים שאכן היוזמה תצא לפועל, וירושלים תבחר לארח את הוועידה הרפובליקנית. גורמים בעיריית ירושלים אמרו כי אירוע בסדר גודל כזה יתרום רבות לעידוד התיירות לעיר ירושלים, לצד החשיבות הבינלאומית שיש למהלך מהסוג הזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר