עולה להתקפה

אולמרט: נתניהו גרוע ממני - חייב להתפטר

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט טוען כי הוא זה שהחליט להתפטר מראשות הממשלה, עוד לפני השימוע בכתב האישום נגדו - מפני טובת המדינה ש"עמדה אז לנגד עיניו" (חדשות)

אולמרט: נתניהו גרוע ממני - חייב להתפטר (צילום: shutterstock)

אולמרט עולה למתקפה: ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, שהיה במצב דומה לנתניהו היום, מחליט לתקוף את ראש הממשלה, והוא אומר היום (ה') ליעקב איילון, בערוץ "חדשות 13". כי אין שום דמיון בינו לנתניהו, למרות סרטוני התעמולה שהאחרון מפרסם. והוא זה שהחליט להתפטר, כי הוא חשב שזה האינטרס של המדינה.

אולמרט, החליט לתקוף אישית את רעיית ראש הממשלה, ואת בנו יאיר, על כך שהם אלו שמפרסמים את הסרטון של מפלגת הליכוד, על "אוסף העטים" של אולמרט. גם על הטענות שרצו היום ברשתות החברתיות, שמשמיצות את אולמרט כי הוא לא נחקר על כמה פרשיות ששמו נקשר בהם,

לדברי אולמרט: "אדם צריך להיות במצב נפשי קשה מאוד, כשהוא מפרסם כאלה שקרים עלי, והוא תוהה, באיזה מצב צריך להיות ראש הממשלה, כמה עליבות הנפש יש לו, כשהוא מפרסם כזבים כאלה, אין לו בושה או כבוד עצמי מינימלי".

לגבי החקירות שלו כראש ממשלה אמר אולמרט: "נתניהו מנצל את מעמדו לרעה, הדברים שאני נחשדתי, לא היו על מקרים שקרו כשכיהנתי כראש הממשלה, החקירות היו על ההיסטוריה שלי, ברור שנתניהו ניצל את מעמדו כראש הממשלה, כדי לקבל שוחד, ולתת למקורבים המיליארדרים שלו טובות הנאה, ולקבל לאשתו תכשיטים, כשאני הייתי ראש הממשלה, אשתי, שהיא ציירת מוכשר, לא מכרה את הציורים שלה. כדי שאני לא יקבל טובת הנאה".

לסיום, אולמרט התחייב כי למפלגה שהייתה הבית שלו במשך שנים – הליכוד, לה הוא בוודאי לא יצביע. אך אולמרט גם לא שכח לשגר עקיצה לכיוונה של כחול-לבן, ואמר כשאני ידע עמדה ברורה, אני אשקול אם להצביע להם.

בעקבות דבריו של אולמרט בחדשות 13, עם יעקב אילון נמסר ממפלגת הליכוד: "אולמרט זוכה מאשמת דיווח כוזב למבקר המדינה על שווי אוסף העטים, ולא נחקר על עצם קבלת העטים היקרים כמתנות מאנשי עסקים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר