מחלה כרונית?

מחלה חוזרת? שוב נהגי רכבת ישראל חולים

לאחר שככל הנראה לוחות הזמנים לא התאימו לחלק מנהגי הקטר ברכבת ישראל, הודיעו 18 הנהגים ביחד כי כולם חולים במחלה, ולא יוכלו להגיע מחר אל העבודה (תחבורה ציבורית)

רכבת ישראל, אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

הערב (ראשון), הודיעו 18 נהגי רכבת ישראל, כי בעקבות "מחלה" שתקפה את כל ה-18 הם לא ייתייצבו לעבודתם מחר - יום שני. סלע המחלוקת העיקרי בין הנהגים להנהלת הרכבת, הם על סידורי עבודה ושעות לא נוחות לחלק מנהגי הקטר. בעקבות הודעת הנהגים, מרכז הפיקוח של רכבת ישראל כבר הודיע על ביטול 2 רכבות נוסעים - בקו נהריה נתב"ג.

רכבת ישראל מסרו: "שמונה נהגי רכבות הודיעו על מחלה. לעת עתה מצליחה ההנהלה לשמור על הלוח זמנים הרגיל, ותעשה כל מאמץ שלא יבוטלו רכבות. ההנהלה תודיע כי במידה ויאלצו לשנות את הלו"ז, בשל המחלה הם יעדכנו את הנוסעים".

מוועד עובדי הרכבת מסרו: " הדיווחים על מחלה לכאורה שתקפה נהגי קטר ברכבת ישראל, הם דיווחים שאינם נכונים ואף שיקרים. כמו שהודיע וועד העובדים, ולאחר שבית הדין קיבל את רוב טענותינו, הרי שהעיצומים שתוכננו ליום שלישי בוטלו. וכל הנהגים ללא יוצא מן הכלל עובדים לפי סידור העבודה".

כזכור, לפני שבועיים דווח ב'כיכר השבת" על מחלה מוזרה שתוקפת את הנהגים: הסיבה אז למחלת הנהגים, לדברי בכירי ועד צפון ברכבת, הם סידורי עבודה לקויים שעליהם התריעו הנהגים זה מכבר בפני ההנהלה - מבלי שנמצא לכך פתרון הולם. למרות זאת בוועד העובדים של רכבת ישראל מיתממים ובהודעת הוועד נמסר: "נהגי הרכבת הם בני אדם וגם הם עשויים לחלות, אין להם חסינות ממחלות. אין מדובר בצעד ארגוני".

בהנהלת רכבת ישראל זועמים על המהלך ובהודעה הנהלת הרכבת נמסר, כי הם קוראים לוועד העובדים ולנהגי הרכבת - "להתעשת, להפגין אחריות , לא לפגוע בשירותי הרכבת ולשוב מיד לעבודה סדירה. בעומס הכבד המוטל כיום ממילא על רכבת ישראל הפועלת במלוא כוחה ובתפוסה ממוצעת של 160 אחוז, התנהלות כוחנית ולא ראויה שכזו הינה מיותרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר