"מתעסק עם בורא עולם"

הרב רפאל זר מזהיר את רון קובי: "אתה לא תצא מהגיהנום"

"הוא לא יודע עם מי הוא מתעסק - הוא מתעסק עם בורא עולם, מתעסק עם כל הצדיקים שקבורים בטבריה, הוא לא נורמלי הבן אדם הזה", כך תקף הרב רפאל זר את ראש עיריית טבריה. צפו (בארץ)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: קרבנו לעבודתך; תמונת רון קובי: דוד כהן - פלאש 90)

הגאון רבי רפאל זר יצא אמש (שני) בשיעורו במתקפה חריפה נגד ראש עיריית טבריה הפועל להפעיל תחבורה ציבורית בשבת בעיר, ואמר: "הוא מתעסק עם בורא עולם, מתעסק עם כל הצדיקים שקבורים בטבריה, הוא לא נורמלי הבן אדם הזה". ראש העיר בתגובה: "עצירת הכפיה החרדית יוצאת מטבריה כבשורה לכל מדינת ישראל".

"רון קובי, אני רוצה להגיד לכם", פתח הרב זר את דבריו: "אני לא מפחד ממה שהוא עושה, מה שהוא עושה בעיר טבריה שבה קבור רבי מאיר בעל הנס, הוא לא יודע עם מי הוא מתעסק - הוא מתעסק עם בורא עולם, מתעסק עם כל הצדיקים שקבורים בטבריה, הוא לא נורמלי הבן אדם הזה, איך הוא לוקח ריזיקה כזאת?".

הרב פנה לראש עיריית טבריה: "אני פונה אליך אדון רון, אם אתה לא מבין מה אתה עושה, אני רוצה לומר לך כמה דברים; א' אתה נלחם בשבת שאנשים מת בשביל זה. ב' אתה עושה את זה בתוך ארץ ישראל. ג' אתה נלחם בבורא עולם. ד' אתה מחלל שם שמים.

"ה' אתה גורם לעיירות אחרות לקבל אמביציה לעשות את מה שאתה עושה תדע לך, כל החילול שבת שיהיה בארץ ישראל זה יהיה על הראש שלך, אני לא יודע אם אתה תצא פעם מגהינם, אתה תתפלל לצאת, אלא אם את תתעשת. זה כמו עמלק הראשון שקירר את האמבטיה, עם מי אתה נלחם,? תגיד לי עם מי אתה נלחםם?".

"אני לא יודע מה המצוקה שלו", הוסיף הרב זר: "לא יודע מה הוא עבר בחיים שלו, אני לא בא לדון, אני בא לומר לו כעצה של חבר, אני לא יודע מה עברת, תעצור שניה תתעשת ותבין, אתה נלחם עם בורא עולם, המן הרשע נלחם עם הקדוש ברוך הוא, המן הרוויח? הרומאים נלחמו, הרומאים הרוויחו? היוונים נלחמו, היוונים הרוויחו?.

"תראו לי אחד שהלך נגד הבורא יתברך, או נגד עם ישראל שהרוויח, שירים את האצבעות שלו אני רוצה לראות, לא היה ולא נברא וגם לא יהיה בעולם, אי אפשר להילחם בהקב"ה, אז מה בגלל שהקב"ה משחרר לך חבל אתה תופס על זה גב? אח שלי זה זמני".

הרב זר הוסיף כי: "הזוהר הקדוש אומר על הפסוק וְהָרְשָׁעִ֖ים כַּיָּ֣ם נִגְרָ֑שׁ כִּ֤י הַשְׁקֵט֙ לֹ֣א יוּכָ֔ל וַיִּגְרְשׁ֥וּ מֵימָ֖יו רֶ֥פֶשׁ וָטִֽיט, אומר הזוהר הים כל גל וגל שבא, תארו לכם הגלים בתל אביב בחוף, בא גל ואומר וואלה נמאס לי מכל האנשים האלה, נראה לי אני הולך לשטוף את כל תל אביב, אבל הקב"ה חוק שם גבול לים, ברגע שהגל מגיע לחול אומר לו 'הלו הלו תרד זהו' עד היום כל גל וגל אומר כביכול - אני יראה לך אותי.

"כך גם מאז בריאת העולם כל רשע בא ואומר 'אני יראה מי אני' ומגיע לחול ב'סגולה' ואומרים עליו 'הוא היה בחור טוב, הוא היה זמר, היה מצביא הוא היה קדחת' אבל הוא 'היה'.. עכשיו יש לו שכנים חדשים - תולעים, הוא צריך להתרגל לסביבה לשכנים החדשים, הם קצת לא נעימים אבל אין מה לעשות, הולכים לבנות לו איזו יציקה מעל הראש והוא הולך להישאר שם הרבה הרבה הרבה זמן".

"אתם שומעים על מה אני מדבר איתכם?" סיים הרב זר את דבריו: "מה אתה משחק אותה אני ואני ואני? מי אתה רון קובי? קמו לפניך כבר מלא, מה אתה עושה? משהו שאחרים נכשלו בו? גם אתה לא תצליח בו".

ראש העיר רון קובי מסר בתגובה: "לא מכיר את הרב הזה, אבל מי שכותב כך אינו מייצג את דת ישראל היפה. אנשי החושך לא יעצרו אותנו ממהפכת הפרדת הדת מהמדינה! עצירת הכפיה החרדית יוצאת מטבריה כבשורה לכל מדינת ישראל! והנה, אריה דרעי וחבריו מתרסקים בסקרים ונעלמים מהנוף הפוליטי של עם ישראל אל שולי ההסטוריה. עם ישראל חי!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר