ינשמו לרווחה

השכנים הסכימו: העישון רק בחצי מרפסת

זוג מבוגר מחולון שסובל מאסטמה, סבל במשך כמה שנים משכניו שעישנו במרפסת, והעשן נכנס להם לתוך הבית, כעת הגיעו לפשרה: "העישון יותר רק בחלק מהמרפסת" (מעניין)

שאול כהנא | כיכר השבת |
מעשן במרפסת, אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

לאחר שבית המשפט המחוזי בתל-אביב, סירב לאסור על שכנים שמעשנים במרפסת דירתם, להפסיק לעשן, לאחר דיונים משפטיים ארוכים, הגיעו השכנים להסכמה, כי רק בחלק מהמרפסת הם לא יעשנו, ביהמ"ש קיבל זאת כפשרה, ולא היה מוכן לקבוע את זה כתקדים.

הסיפור התחיל לפני למעלה משלוש שנים, כאשר שני בני זוג מחולון, הסובלים מאסטמה לא יכלו לפתוח את דלת המרפסת שלהם, כי במרפסת הצמודה לביתם גרים זוג שלא מפסיק לעשן, והעשן נכנס לתוך הדירה שלהם, וגם ביתם שהגיע לבקר אותם, נאלצה להתפנות באמבולנס לאחר שחטפה 'התקף אסטמה'.

בני הזוג, ראשית פנו לבית המשפט השלום, בכדי שיאסור על הזוג בדירה לידם לעשן במרפסת שסמוכה למרפסת שלהם ב-40 ס"מ, ביה"מ דחה את התביעה על הסף, משום שאין אפשרות להוכיח שעשן הסיגריות חודר דרך הקירות.

הפשרה המעניינת תקבל תוקף של פסק דין, אך היא לא תהיה תקדים, לדברי השופטת, יהודית שבח: "אנחנו לא בית משפט העליון, ולא נפעל מעבר לסמכויות שלנו".

כך או כך, הפשרה תחזיר לחיים את זוג הקשישים מחולון, ולשכנים ייאסר לעשן בכל המטר רבוע, שבמוך לדירת הקשישים, שזה חמישית משטח המרפסת שלהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר