מישראל להונגריה

הנוסעת הופתעה: מועד הטיסה - ביום כיפור

נוסעת שהזמינה מראש טיסה לתקופת החגים, הופתעה לגלות כי מועד ההמראה הוא ביום כיפור • למרות שנתב"ג סגור ביום כיפור, נדרשה הלקוחה לשלם פיצוי על שינוי התאריך (תיירות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
מטוס חברת wizzair, אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

חוסר רגישות: החברה ההונגרית 'וויזאיר' - wizzair, שבשנים האחרונות, מאז מדיניות 'השמיים הפתוחים', היא אחת החברות המובילות בטיסות הלואו-קוסט, מציגה באתר הבית שלה טיסות ביום הכיפורים מישראל.

אחת מהלקוחות שהזמינה כרטיס טיסה והופתעה לגלות את מועד ההמראה, חויבה בתשלום 127 אירו כאשר ביקשה לשנות את תאריך הטיסה.

אין זה סוד בעולם התעופה, כי ככל שתזמין כרטיס טיסה יותר מוקדם, כך עלות הכרטיס תהיה זולה משמעותית, לכן, רבים הרוצים לטוס בחופש של החגים, מזמין כבר עכשיו את הטיסה.

גל"צ מפרסמים הבוקר (שלישי) את סיפורה של ויולאן מראש העין, שרצתה לטוס לקראת החגים לחופשה קצרה, בבודפשט, בירת הונגריה.

לאחר ההזמנה וביצוע התשלום, פתחה את לוח השנה כדי לרשות את זמן הטיסה, ולחרדתה גילתה שהתאריך נופל על יום כיפור- תאריך בו היא כמובן לא יכולה לטוס.

כאשר התקשרה לחברת wizzair כדי להסביר שהיא לא יכולה לטוס, והיא רוצה לדחות את הטיסה, החברה החליטה לחייב אותה על שינוי ההזמנה ליום למחרת, בסכום של 127 אירו.

בבדיקה שערך 'כיכר השבת' בשעה האחרונה באתר החברה, עלה כי עדיין ניתן לרכוש כרטיסים ליום כיפור, ליעדים: וינה ובודפשט. יצוין, כי שדה התעופה סגור לטיסות ביום הכיפורים.

אתר החברה היום (צילום: מסך)

מחברת wizzair מסרו בתגובה לגל"צ: "החברה מתנצלת על אי הנוחות שנגרמה ללקוחות, טיסות החברה מישראל ולישראל בין התאריכים: 8.10-9.10 בשעות 14:30 עד למחרת ב- 22:30 מבוטלות, וכל מי שהזמין כרטיס בתאריכים האלו, יקבל או החזר כספי או שיתואם לו טיסה למועד אחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר