אסון השייט בצ'ילה

בשעת ההלוויה התגלה: גופת האישה הוחלפה

הלוויתה של דינה פורת ע"ה, שנהרגה באסון השיט בצ'ילה והיתה אמורה להיערך היום - התבטלה, לאחר שבזמן זיהוי הגופות התברר כי שלחו את הגופה הלא נכונה (אקטואליה)

בית קברות, אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

המשתתפים בהלוויה שהתקיימה היום (שלישי) בצהריים לדינה פורת ע"ה, אחת ההרוגות בתאונת השיט שהייתה בצ'ילה בשבוע שעבר, לא ציפו להתפתחות כה מצערת. רגע לפני תחילת הלוויה התברר כי הגופה שהובאה ללוויה, היא לא של המנוחה פורת, אלא כנראה של הרוגה אחרת מהאסון.

היום, בבית הקברות שברשפון, הייתה אמורה להתקיים הלווייתה של דינה פורת, כל מכרי וידידי המשפחה, וידידיה של המנוחה התייצבו בשער בית העלמין בשעה היעודה, וחיכו לתחילת הלוויה, אלא שלאחר שחיכו קיבלו הודעה מאנשי בית

דובר משרד החוץ מסר כי קונסול ישראל בצ'ילה, אשר ליווה את האירוע מרגע היוודע דבר האסון, נכח יחד עם נציגי משפחות ההרוגות בבית הלוויות בpunta arenas ווידא יחד עימן את זהות ההרוגות וחתימת ארונות הקבורה. הארונות הוטסו לסנטיאגו בירת צ'ילה בדרכן האחרונה לישראל.

לדבריו, "ככל הנראה גורמים מקומיים שאחראים על ההטסה הם אשר בלבלו בין מסמכי ההטסה של ההרוגות. משרד החוץ מביע צער על עוגמת הנפש שנגרמה למשפחות. במקביל שגריר ישראל בצ'ילה בודק מיידית את כל שרשור התהליך מול הגורמים המקומיים בצ'ילה ואחריותם לתקלה. ארון הקבורה השני יגיע בזמן הקרוב ביותר".

כזכור, לפני כשבועיים, הייתה תאונת שייט בצ'ילה, ושתי נשים ישראליות בנות 61 ו-71 נהרגו במהלך שייט לאחר שהסירה בה שטו התנגשה בסלע ליד מפל בנהר סראנו שבפארק הלאומי טורס דל פיינה בצ'ילה והתהפכה. בנוסף, ארבעה מטיילים נפצעו באורח קשה ועשרה נפצעו קל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר