הבכירים הופתעו

כשח"כ מקלב סייר בישיבת 'אור החיים'. צפו

ח"כ אורי מקלב סיפר במהלך ביקור בחירות על ביקור שערך עם בכירי משרד הביטחון בישיבת 'אור החיים', וההתפעלות הרבה שאחזה בהם מול עמלי התורה שהעדיפו ישיבה על פני בית ספר (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

מפעם לפעם מתארחים בכירים ממשרד הביטחון בהיכלי התורה והישיבות על מנת ללמוד מקרוב על המגזר החרדי ועולם התורה. במהלך ביקור בחירות שגרתי, בחר ח"כ אורי מקלב לחשוף את שהתרחש באחד הסיורים.

"הייתי בסיור עם משרד הביטחון בישיבת אור החיים", סיפר מקלב, "הגיעו ראשי מערכת הביטחון בקשר לחוקים שהיינו בקשר איתם, זה היה בחופש. הייתה שם קבוצה של נערים שהגיעו, היה אותנטי לגמרי, הם סיפרו שלמדו במדרשה בחופש".

מוסיף מקלב ומספר: "היועצת המשפטית שואלת את הנערים, 'מה אתם מגיעים למדרשה, מה יש לכם מזה?' הם ענו לה כי הם מגיעים לחצי שעה ונשארים כמה שעות. 'אנחנו נהנים מהלימוד'".

אחד מפעילי 'דגל' המתגורר בבאר יעקב הוסיף לספר על המפגש עם בכירי משרש הביטחון: "הם שאלו על הצבא למה אנחנו לא רוצים". ח"כ מקלב: "זה הפחיד אותם שאמרו שאתם אוהבים ללמוד גמרא".

הפעיל: "מנהלת בית הספר של הנערים התקשרה אל אחד הנערים ואמרה כי הוא חייב לבוא לפגישה להסביר למה כיף לו להגיע למדרשה ולבית הספר לא כיף לו".

כך במשך דקות שחזר מקלב את הפגישה הנדירה עם בכירי משרד הביטחון שהביאה לקידוש ה' גדול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר