רצח אורי אנסבכר

צה"ל למשפחת המחבל: הבית שלכם ייהרס

כוחות צה"ל מסרו היום (רביעי) הודעה למשפחתו של המחבל, ערפאת עטיה רפאעיה, שרצח באכריות רבה את הנערה אורי אנסבכר הי"ד, בדבר כוונת צה"ל להרוס את ביתם (אקטואליה)

ערפאת עטיה רפאעיה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כוחות צה"ל מסרו היום (רביעי) הודעה למשפחתו של המחבל, ערפאת עטיה רפאעיה, בדבר כוונת צה"ל להרוס את ביתו.

כזכור, המחבל ערפאת עטיה רפאעיה רצח את אורי אנסבכר ז"ל לפני כחודש ביער הסמוך לעין יעל בירושלים.

כך פעלה המשטרה בזירת הרצח (צילום: דוברות המשטרה)

למשפחת המחבל ניתנה אפשרות להגיש השגה נגד ההריסה. המחבל עצמו עדיין מצוי במעצר ובקרוב יוגש נגדו כתב אישום.

בתחילת השבוע הוגשה הצהרת תובע נגד המחבל, לאחר שבמהלך שחזור הרצח הודה ערפאת בפני החוקרים כי הוא ביצע את הרצח על רקע לאומני. המחבל סיפר לחוקרים כי כמה שבועות לפני הרצח הוא קיבל החלטה לרצוח יהודי, ובשביל שלא יזהו שהוא שוהה בלתי חוקי, הוא הלך לקנות לעצמו כיפה, שאכן נתפסה לאחר הרצח בכיס מכנסיו.

הסיבה שהוא החליט לרצוח יהודי, כך לפי דבריו לחוקרים, בגלל "הכיבוש", והיחס המזלזל שהערבים מקבלים בכניסה למחסומים, בירושלים ובשטחים.

כזכור, לפני כחודש הגיע בת השירות אורי אנסבכר להתבודד עם עצמה, ולכתוב במחברתה "תובנות מהחיים" ב'עין יעל' בירושלים. עראפאיה שראה אותה לבד, ניצל את תאוות הרצח שלו, וטבח אותה באכזריות.

בתוך כך, במהלך הלילה עצרו לוחמי צה"ל וכוחות שב"כ, מג"ב ומשטרת ישראל באיו"ש, 11 מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות הביטחון. החשודים הועברו לחקירה.

בנוסף, במהלך סריקות של לוחמי צה"ל בשיתוף כוחות משטרת ישראל למציאת אמצעי לחימה בלתי חוקיים בעיר שכם ובכפרים קוצרה ועצירה שמאלייה שבמרחב החטיבה המרחבית 'שומרון', תפסו הלוחמים נשק מסוג M4, נשק בייצור עצמי, נשק מסוג קרלו, אקדח ותחמושת נוספת.

הנשקים שנתפסו (צילום: דובר צה"ל):

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר