תזונאית: פיצה זו ארוחת בוקר בריאה יותר מדגנים עם חלב

על הערכים התזונתיים של דגני בוקר דובר רבות. יש שיגידו כי הם מהווים רעל לגופנו ויש גרסאות שדווקא תומכות באכילתם. אך לא עלה בדעתנו, ולו לשניה, כי הם פחות בריאים מפיצה. זו הסיבה (בריאות)

(צילום: Alexandra Gorn on Unsplash)

אתם מקיצים בבוקר משנתכם. מתמתחים. מצחצחים שיניים. שוטפים פנים ומתפנים להכין לעצמכם קערה גדולה של גרנולה או קורנפלקס בתוספת של צימוקים. זו אולי נראית דרך בריאה להתחיל איתה את היום, אך לאחרונה התוודענו לגילוי מפתיע במיוחד: משולש פיצה בריא יותר.

על הערכים התזונתיים של דגני בוקר דובר רבות. יש שיגידו כי הם מהווים רעל לגופנו ויש גרסאות שדווקא תומכות באכילתם. אך לא עלה בדעתנו, ולו לשניה, כי פיצה טובה יותר עבורנו. פ-י-צ-ה. המאכל העמוס בגבינה צהובה נמתחת המונחת על בצק פחמימתי רווי בקלוריות.

ובכן, לדברי התזונאית צ'לסי איימר, שני המאכלים די דומים כשמדובר בערך הקלורי, אבל לפיצה יש יתרונות תזונתיים גדולים יותר.

"אתם עלולים להיות המומים לגלות כי משולש ממוצע של פיצה וקערה של דגני בוקר עם חלב, מכילים כמעט את אותה כמות של קלוריות", אמרה איימר ל"דיילי מייל".

"עם זאת, פיצה מכילה הרבה יותר חלבון , אשר ישמור אתכם מלאים וישפר את השובע לאורך כל הבוקר".

אמנם יש בהחלט אפשרויות אחרות לארוחות בוקר מזינות יותר, שם בחוץ, אבל משולש פיצה הוא בהחלט ארוחה מאוזנת יותר מקערה של פתיתים המלאים בסוכר, מציינת איימר.

"בנוסף, משולש פיצה מכיל יותר שומן ופחות סוכר, מאשר רוב הדגנים, כך שלא תיתקלו בנפילת סוכר מהירה".

למרות שאנחנו בהחלט לא נותנים לכם רשות לאכול משולש פיצה בתור הארוחה החשובה ביותר של היום, בכל יום בשבוע, אבל אין צורך שתכו על חטא אם אתם עושים זאת מדי פעם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר