בשורות טובות

אחרי הניתוח: תהילה מתאוששת ומתקשרת

הנערה החרדית שנפצעה ממוט ברזל בחצר הסמינר בו היא לומדת בירושלים, מתאוששת לאחר שנותחה השבוע שוב, והיא מתקשרת חלקית עם קרובי משפחתה והצוות הרפואי (חרדים)

הוריה של תהילה (צילום: ארגון חוננו)

תהילה בן זינו, הנערה שנפצעה ממוט ברזל בחצר הסמינר בו היא לומדת בירושלים, מוגדר יציב והיא מתקשרת חלקית עם הסובבים איתה - כך מעדכנים היום (רביעי) מהמרכז הרפואי הדסה עין כרם.

ד"ר אמיר זילכה, רופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ ילדים עדכן כי לאחר שנותחה השבוע שוב בראשה, היא מתאוששת ביחידה ואף מצליחה לתקשר חלקית עם בני משפחתה ועם הצוות הרפואי.

בני משפחתה הודו למתפללים הרבים לרפואתה, ומבקשים להמשיך ולהעתיר לרפואת תהילה בת יעל בתוך שאר חולי ישראל.

זירת האירוע (צילום: חיים גודלברג, כיכר השבת)

כזכור, הנערה החרדית נפצעה קשה מאוד לפני כשלושה שבועות בעת שהלכה לתומה בחצר הסמינר שברחוב דוד ילין בירושלים, כשמוט ברזל גדול נפל מאתר בניה סמוך ונחת ישירות על ראשה.

במהלך מסיבת עיתונאים שכינסו, רמזו ההורים כי הרקע לאירוע - לאומני. "ביתי יצאה גם היא לתומה ללמוד בסמינר וחזרה לטיפול נמרץ עם אלונקה שהיא מורדמת ומונשמת", אמר האבא, אברהם. "המשפחה דורשת שתהיה חקירה ושכוחות הביטחון יחקרו את כל מי שעבד שם ואת כל מי שהיה שמה. שכולם יתנו את הדין".

עו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו המייצג את המשפחה אמר, "אנחנו לא אומרים שזה פיגוע לאומני, אנחנו לא יודעים מה קרה עדיין, אבל וודאי שצריך לבחון את האפשרות הזאת, או גם את האפשרות שמדובר בתאונה. אבל צריך להבין מאיזה יד נפל אותו הברזל. מדובר בברזל ענק שלא נופל מאליו ורוצץ את הראש של הילדה".

"מדובר באירוע שאירע במקום שנראה כמו פיר מתחת לאתר בניה במרחק אפס. ניתן להשליך שם את הברזל וייתכן שלא במקרה הברזל פגע ורוצץ את ראש של הילדה הזאת", הוסיף עורך הדין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר