שנאת יהודים

רצח ותקף באכזריות: רוצח אורי אנסבכר הי"ד הואשם

הבוקר הגישה פרקליטות מחוז ירושלים את כתב האישום נגד ערפאת ארפאעיה על רצח ותקיפה אכזרית שביצע בנערה אורי אנסבכר הי"ד בעין יעל, אך ורק בשל יהדותה (משפט, חדשות)

הרוצח בבית המשפט, הבוקר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הבוקר (חמישי) הגישה פרקליטות מחוז ירושלים את כתב האישום, כנגד תושב חברון, ערפאת ארפאעיה, על רצח ותקיפה אכזרית שביצע בנערה אורי אנסבכר הי"ד, רק בשל היותה יהודיה.

בדיון בהארכת המעצר, פירט התובע עו"ד יובל קדר מפרקליטות מחוז ירושלים, את הראיות נגד ערפאת ארפאעיה. אלה כוללות בין היתר זיהוי של DNA שלו בזירת הרצח, ואת הטלפון הסלולרי של אורי הי"ד בתוך בור מים סמוך, איתור הסכין שבה בוצע הרצח במקום מחבואו ועליו דמה של המנוחה, . בנוסף, ארפאעיה ידע פרטים מוסתרים מהרצח כמו העובדה שאנסבכר הגיעה למקום עם אזניות ונייר כתיבה.

בכתב האישום מפורטים מניעיו הלאומניים. הפרקליטות ביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים.

כזכור, לפני כמה שבועות יצאה בת השירות-הלאומי, אורי אנסבכר, לקבל השראה ולכתוב באיזור 'עין יעל' שבירושלים. ערפאת שכבר חדר לישראל במטרה לרצוח יהודים וכשברשותו סכין המיועדת לרצח, תקף את אורי ולאחר מכן רצח אותה.

מכתב האישום עולה כי אורי ניסתה להיאבק בו, אך הוא כבר הספיק לדקור אותה מספר רב של דקירות בכל הגוף באכזריות ובאלימות קשה, עד שהיא נפחה את נשמתה.

יצויין, כי אתמול (רביעי) צה"ל הגיע להודיע למשפחתו של ערפאת אראפעיה, כי ביתם שבחברון ייהרס, אך ככל הנראה גם להם יינתן הזכות לערער על ההחלטה הזו.

הרוצח בבית המשפט, הבוקר (חיים גולדברג, כיכר השבת)
הרוצח בבית המשפט, הבוקר (חיים גולדברג, כיכר השבת)
הרוצח בבית המשפט, הבוקר (חיים גולדברג, כיכר השבת)
הרוצח בבית המשפט, הבוקר (חיים גולדברג, כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר