סערת ברדוגו

נתניהו ו'כחול-לבן' במאבק בעד-ונגד הפרשן

אחרי שב'כחול-לבן' תקפו את יעקב ברדוגו, והודיעו על עוצר ראיונות לתוכנית 'הצפון קוריאנית' שלו, כעת, נתניהו יצא להגנתו ואמר כי בלעדיו אין זכות קיום לגלי צה"ל (אקטואליה)

בנימין נתניהו (צילום: shutterstock)
אחרי המתקפה של 'כחול-לבן' על הפרשן יעקב ברדוגו, היום (חמישי) ראש הממשלה יוצא להגנתו, כאשר כל אחד משווה את השני לצפון קוריאה.
אתמול (רביעי) הודיעו 'כחול-לבן' כי הם יאסרו על חברי המפלגה להתראיין לתוכנית של ברדוגו בגלי צה"ל, וכך כתבו בטוויטר שלהם: "כל ערב צפון קוריאה. כל ערב יש לו את אותו התגובה. אין לכחול לבן עניין לענות לדברי ברדוגו, או לעלות לשידור בתוכניתו, כפי שאיננו עולים לשידור בתוכניות בצפון קוריאה. ברדוגו, נציג מטה נתניהו בגל"צ, מנצל את זמן האוויר הציבורי כדי לשרת את אדונו". כך אמרו ב'כחול-לבן'.
ברדוגו, שנפגע מעט מהדברים, פתח אתמול את תוכניתו בגל"צ, ב-5 בערב יחד עם העיתונאי ירון וילנסקי, ואמר כי הוא מזמין את גנץ להתחיל לדבר, והוא מאוד ישמח לראיין אותו בתוכנית.

היום, נתניהו תקף את האמירה, וכתב:"בגלי צה״ל יש שדרן אחד שלא מוכן ליישר קו עם השמאל והברנז׳ה. הוא מפריע לשידורי התעמולה היומיים של רינו צרור, רזי ברקאי ואחרים בעד מפלגת השמאל של לפיד גנץ, אז הם מפעילים לחץ אדיר כדי לסלק אותו מהתחנה. זה לא יקרה -יש גבול למשטרת המחשבות ולסתימת הפיות של השמאל. אנחנו לא בצפון קוריאה. אם לא יהיה ביטוי גם לימין - אין לגל״צ זכות קיום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר