תקדים במאבקי הכותל

המשטרה מאשימה: נשות הכותל יצרו פרובוקציה מכוונת

בהודעת המשטרה על אירועי הבוקר בכותל המערבי טוענת המשטרה כי חלק מנשות הכותל הגיעו לרחבת התפילה המרכזית ככל הנראה באופן מכוון על מנת ליצור חיכוך ופרובוקציה (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

נשות הכותל טענו כי הותקפו הבוקר בידי אלפי חרדים ברחבת הכותל המערבי אך המשטרה התייחסה לטענותיהן ואמרה כי מדובר בפרוקובציה מכוונת.

"אלפים רבים של חרדים התקבצו מסביב לנשות הכותל, קיללו, צעקו, דחפו והיכו את הנשים במטרה להפריע את מהלך התפילה התקין. עקב הפקרת משטרת ישראל את ביטחון הנשים, פונו שתי נשים לטיפול רפואי בעקבות ההתקפות" הייתה גרסת דוברת נשות הכותל ענת הופמן.

מהמשטרה נמסר אל מול הדברים, כי "במהלך תפילות ראש החודש שהתקיימו הבוקר (שישי) ברחבת הכותל המערבי, חלק מנשות הכותל הגיעו לרחבת התפילה המרכזית, ככל הנראה באופן מכוון על מנת ליצור חיכוך ופרובוקציה וזאת בניגוד לבקשת הסדרנים והמשטרה שיתפללו ברחבת עזרת הנשים שהוקצתה להן".

מהמשטרה נאמר, כי לנוכח הצפיפות בין הפלגים, הדבר יצר עימותים מקומיים שטופלו ע"י כוחות המשטרה שנערכו במקום. אחד מהצעירים החרדים במקום נעצר.

"לבקשתן של נשות כותל, הן לוו ע"י השוטרים לרחבת עזרת ישראל להמשך תפילתן שם, שכאמור הסתיימה ללא אירועים חריגים", נאמר בהודעת המשטרה.

כזכור, הבוקר הגיעו כעשרת אלפים מתפללים ומתפללות, בשיתוף פעולה מעניין בין הציבור הדתי לאומי והחרדי ממנו הגיעו בעיקר אלפי בנות סמינר ירושלמיות שהגיעו בתמיכתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

זו הפעם הראשונה שבמשטרה מצביעים באצבע מאשימה על נשות הפרובוקציה ומאשימים אותם באירועים ובפרובקציה שנוצרה ברחבת הכותל המערבי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר