"אני לא ימני"

ח"כ גפני: מי שיעזור הרבה לחרדים זה השמאל

יו"ר 'דגל התורה' התבטא במהלך אירוע 'שישיתרבות' כי איחוד המפלגות החרדיות היה פוגע במנדטים והוסיף כי הוא אינו איש ימין והשמאל הוא זה שיעזור יותר לציבור החרדי, אך הוא הולך עם הימין (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (צילום: פלאש 90)

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני התייחס באירוע 'שישיתרבות' בכפר סבא לניסיונות שהיו להוביל לריצה משותפת של כלל הסיעות החרדיות וטען כי הדבר היה פוגע במספר המנדטים.

"זה לא טוב שנלך יחד" טען גפני: "יש ציבור שמצביע ש"ס, יש ציבור שמצביע עבורנו. אנחנו עלולים לאבד מנדטים, זה מה שהגענו במסקנה. אחרת, יכול להיות שהיינו הולכים יחד".

"אני לא ימני" הבהיר גפני: "מי שיעזור הרבה לחרדים זה השמאל. מה לעשות שזו ההיסטוריה הקצרה, הסכם עם השמאל זה הסכם, אבל אני הולך עם הימין, מה לעשות?". בהמשך דבריו הבהיר: "אני לא יילך איתם", כשהתכוון לבני גנץ ויאיר לפיד.

בהתייחסות לאביגדור ליברמן, אמר גפני שאם תקום ממשלת שמאל האחריות היא על ליברמן: "הוא עשה את זה שיהיו פה ראש ממשלה ושר ביטחון מהשמאל. מה הוא עונה על השאלה הזו? הוא הפיל את הממשלה הזו. אם הוא לא היה פורש, אם הוא לא היה מתחיל את התהליך הזה - הממשלה הזו הייתה ממשיכה עד סוף הקדנציה".

כזכור, לאחר איחוד 'לפיד-גנץ', תקף ח"כ גפני: "האיחוד הזה - אין קשר בין מרכיביו. גנץ הוא אדם ראוי, היה רמטכ"ל מצוין. לפיד בדיוק הפוך, אני מעריך את הכישרונות שלו, בכל אופן הוא היה כתב ב'במחנה', אבל האיחוד הזה מעמיד אותנו במצב שלא נוכל ללכת לקואליציה עם גנץ בגלל שהוא ביחד עם לפיד.

"לא ראוי למדינת ישראל שיהיה לה ראש ממשלה בדמותו של יאיר לפיד. האיש לא יודע לנהל את משרד האוצר, את המדינה הוא רוצה לנהל?!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר