מרמה והונאת רשות המיסים

בפרקליטות התגבשה החלטה: כתב אישום נגד אריה דרעי

בפרקליטות מחוז תל אביב התגבשה החלטה להגיש כתב אישום נגד יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בחשד להונאת רשות המסים בכמה פרשיות • הערכה: דרעי יוזמן לשימוע מיד לאחר הבחירות (חוק ומשפט)

קובי רוזן | כיכר השבת |
על דוכן הנאשמים? אריה דרעי (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרקליטות מיסוי וכלכלה בתל אביב מתגבשת ההחלטה להעמיד לדין את יו"ר ש"ס השר אריה דרעי על עבירות מרמה והונאת רשות המיסים, כך חשף העיתונאי מוטי גילת בכאן 11.

על פי הדיווח, בפרקליטות מתחבטים בשאלה האם להגיש כתב אישום גדול יותר או חמור אבל קטן בממדיו. המגמה הייתה להכריע בתיק לפני הבחירות אבל ההערכה שזה יקרה שבועיים או שלושה אחרי הבחירות.

כזכור, בראיון ל'ישראל היום' התייחס דרעי למצב בו יצטרך לפרוש מהממשלה, בשל כתב אישום שיוגש נגדו, ואמר: "ש"ס בוודאי לא תימחק. אמשיך להיות יו"ר התנועה גם מחוץ לכנסת".

באשר לחקירה עצמה, דרעי לא שלל כי מדובר בניסיון חיסול פוליטי: "פחות או יותר. בכל מקרה אני שמח שאנחנו מאחורי זה. התגברנו על זה. אם היית יכול לדבר עם החוקרים, הם היו מספרים לך שהכל היה באנרגיות חיוביות. לא היה עימות, לא היתה הרמת קול, ולא היו ויכוחים. הכל היה ענייני, הם כיבדו אותי ואני כיבדתי אותם".

יצוין כי בסיום החקירה, הודיעו ביחידת להב 433 כי ממצאי החקירה ביססו תשתית ראייתית נגד דרעי לביצוע עבירת מרמה והפרת אמונים באשר להתנהלותו בעניינו של איש עסקים בעת שכיהן כשר, וכן לביצוע עבירות מס בסכומים משמעותיים של מיליוני ש"ח, הלבנת הון, שיבוש מהלכי משפט ומסירת תצהיר כוזב (שבועת שקר) למבקר המדינה וליו"ר הכנסת בנוגע לנכסיו והכנסותיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר