עורך ביטאון ש"ס:

"ברגע האמת יש סיכוי שהחרדים יצדדו בעד ממשלת גנץ"

עורך ביטאון ש"ס, אברהם דוב גרינבוים, מפתיע: "ברגע האמת יש סיכוי שהחרדים יצדדו בעד חבירה לממשלת גנץ, גם אם לפיד חלק ממנה". לדבריו, במפלגות החרדיות כבר מדברים על כך (אקטואליה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
אריה דרעי ובני גנץ (תומר נויברג, הדס פרוש / Flash90)

בזמן שיו"ר ש"ס אריה דרעי חוזר ומדגיש כי "ביבי צריך אריה חזק", וכי ש"ס תתמוך רק בראש הממשלה בנימין נתניהו, עורך ביטאון ש"ס, 'הדרך', טוען בטור שפרסם במגזין 'ליברל' כי ברגע האמת יתכן וש"ס ו'יהדות התורה' יתמכו בבני גנץ לראשות הממשלה, למרות שיאיר לפיד יהיה חלק מהממשלה.

לדברי אברהם דוב גרינבוים, בטורו ב'ליברל': "מי שקידש מאבק מול לפיד הוא סגן שר הבריאות יעקב ליצמן. התקרית שבה ליצמן מנער את שולי חליפתו לאחר שלפיד טפח עליה לא נשכחת במסדרונות הכנסת. אבל, מתחת לשטח, יש דעות אחרות בתוככי יהדות התורה, כמו גם במפלגת האחות השותפה ש"ס, שרואות בלפיד עוד פוליטיקאי.

"ברגע האמת יש סיכוי שיצדדו בעד חבירה לממשלת גנץ, גם אם לפיד חלק ממנה. 'זה רק בלוק טכני', הם כבר אומרים עכשיו בשיחות סגורות".

גרינבוים הוסיף בטורו כי מי שיכולה להיות גשר בין החיידם ללפיד היא המועמדת החרדית ב'כחול לבן', עומר ינקלביץ: "ישנה גם עומר ינקלביץ', מועמדת מספר 23 במפלגת כחול לבן, המסתמנת להיות הח"כית החרדית הראשונה. לא, החרדים לא אוהבים את זה, היא בהחלט שוברת את ההגמוניה החרדית, אבל במקרה שלה היא לא באה בהתרסה, לא פעלה כנגד המפלגות החרדיות ולא הייתה שותפה לשדולות הנשים שפנו לבית המשפט בתביעה להכרה".

"ינקלביץ' בהחלט יכולה להיות גשר נוסף בין החרדים לגנץ בלי לפיד", הוסיף בטורו שכאמור פורסם ב'ליברל'.

לדבריו: "קשה לנחש מה יקרה בסיומה של המערכה, אם לפיד עדיין ייחשב מוקצה או שהמפלגות החרדיות יידעו להבדיל בין גנץ ללפיד ויואילו להעניק את המנדט לגנץ. כמובן בכפוף לכך שנתניהו לא מצליח להרכיב ממשלה".

מש"ס נמסר: "דבריו של אברהם דב גרינבוים במגזין ׳ליברל׳ הם על דעתו בלבד ואינם משקפים את עמדת תנועת ש"ס. כפי שיו"ר ש"ס השר דרעי התחייב כבר מתחילת הדרך,ש"ס תמליץ אך ורק על נתניהו לראשות הממשלה ולא תשב בממשלת לפיד וגנץ".

מ'יהדות התורה' נמסר: "עמדת המפלגה נקבעת בידי מועצות גדולי התורה ולא בידי עיתונאים שונים. נציגי יהדות התורה הודיעו רשמית בכל דרך שהיא כי אין סיכוי שנישב בממשלה שלפיד חבר בה. יהדות התורה תומכת בנתניהו ולא בגנץ-לפיד, לא בגנץ לבד ולא ברוטציה כלשהיא. יהדות התורה הינה חלק מגוש הימין ומייחלת לנצחונו של רה"מ נתניהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר