צפו בסרטון

ליצמן משיב למתקפות: אלו ההישגים שלי

אחד הפוליטיקאים היותר מותקפים במערכת הבחירות הוא סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, בין היתר לאור מצבה של מערכת הבריאות, כעת, בסרטון חדש והא מציג את הישגיו. צפו (בארץ)

(צילום: משרד הבריאות; תמונה ראשית: Noam Revkin Fenton/Flash 90)

אחד הפוליטיקאים היותר מותקפים במערכת הבחירות הנוכחית הוא סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, בין היתר לאור מצבה של מערכת הבריאות, שתמיד יכולה ליותר טובה יותר.

בסוף השבוע נערך הכנס השנתי של משרד הבריאות בהשתתפות נשיא המדינה ראובן ריבלין וסגן השר יעקב ליצמן. לכבוד הכנס הוכן סרטון של כל הישגי ליצמן ומשרד הבריאות בקדנציה הנוכחית.

בנוסף, הופקה חוברת מיוחדת תחת השם "ליצמן, שנים של עשיה בריאה" ובה פירוט הדברים שליצמן קידם בתפקידו, בהם בין היתר רפורמת טיפולי השיניים, הגדלת מספר מכשירי ה-MRI, הרפורמות בסיעוד ובבריאות הנפש, הגדלת תקציב התרופות שבסל ועוד.

יחד עם זאת ברור כי ישנם עוד דברים רבים שעדיין לא טופלו, כמו העומסים בחדרי המיון ובבתי החולים, ודברים נוספים שליצמן מציב לעצמו כיעד לקדנציה הבאה, במידה וישוב למשרד הבריאות.

בתוך כך, רוני לינדר וגור מגידו מדווחים הבוקר ב'דה מרקר' כי המשנה ליועת המשפטי לממשלה יערוך דיון עם היועצים המשפטיים של משרדי הבריאות, המשפטים ונציבות שירות המדינה, בעקבות פניית התנועה לאיכות השלטון בנוגע לדיווחים על כך שלשכת סגן שר הבריאות מטפלת ומסייעת בבקשות של הציבור לסיוע בביעות אישיות. ליצמן אמר כי הוא מברך על קיום הדיונים.

שער החוברת
מתוך החוברת
היעדים של ליצמן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר