לאחר העימות

דרעי למקלב: "יש מפלגות שמנסות לפגוע בנו"

לאחר העימות בין מקלב ומלכיאלי במאבק על קולות הפריפריה, נועד יו"ר ש"ס דרעי עם מקלב במהלך אירוע בירושלים, והביע את שמחתו על שיתוף הפעולה בין המפלגות (חדשות, חרדים)

מקלב ודרעי (באדיבות המצלם)

לאחר העימות בין חבר-הכנסת אורי מקלב (דגל התורה) לח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) במאבק על קולות הפריפריה, לקראת הבחירות לכנסת ה-21, נערכה פגישה מפתיעה בין מקלב ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי.

השניים, נועדו במהלך אירוע חנוכת מפעל חדש של 'בריקס', המעסיק עשרות חרדים. דרעי ומקלב ציינו במהלך האירוע כי הם רואים במקום זה חשיבות במאבק למען תעסוקת חרדים.

כאמור, בשולי האירוע, דנו מקלב ודרעי על מערכת הבחירות לכנסת. ל"כיכר השבת" נודע כי דרעי אמר למקלב כי הוא שמח על שיתוף הפעולה ביניהם. "חשוב שהכוח החרדי יהיה מלוכד, מאוחד וממילא מחוזק", אמר דרעי, "יש מפלגות שמנסות לפגוע בנו, נישואין אזרחיים, תחבורה ציבורית בשבת ועוד, לכן חשוב יותר מאי פעם שיהיה כוח חרדי חזק, זה קריטי לנו בכנסת הבאה".

ח"כ מקלב אמר לדרעי כי יש שיתוף פעולה גדול בין המפלגות וכי בכל קלפי בה יש נציג של ש"ס אין צורך בנציג של יהדות התורה וכן להיפך. "שנינו יחד יודעים לשמור על הדברים החשובים ליהדות החרדית", אמר מקלב.

כזכור, לפני כשלושה שבועות, פרץ עימות בין ח"כ מקלב וח"כ מלכיאלי לאחר ביקור שערך מקלב בקריית מלאכי, במהלכו התבטא כי "מוכח שהציבור אינו מצביע כהצבעה עדתית, אלא על פי הוראתם וברכתם של גדולי ישראל".

בתגובה, אמר ח"כ מלכיאלי מש"ס לח"כ מקלב: "אולי לא שמעת אך כדאי שתפנים שליהדות הספרדית יש הנהגה ברורה של גדו"י תחת הנהגתו של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר