להב 433

בפעם השנייה: סגן השר יעקב ליצמן נחקר

סגן שר הבריאות ויו"ר 'יהדות התורה' ח"כ יעקב ליצמן נחקר היום, בפעם השנייה, במשרדי להב 433, במסגרת פרשת חדשה: "הוא השיב לכל שאלות חוקרי המשטרה" (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
סגן השר יעקב ליצמן (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

סגן שר הבריאות ויו"ר 'יהדות התורה' ח"כ יעקב ליצמן נחקר היום (שני), בפעם השנייה, במשרדי להב 433, במסגרת החקירה המתנהלת נגדו.

מדוברות המשטרה נמסר כי: "נאשר כי חבר הכנסת עקב ליצמן נחקר היום במסגרת חקירה המנוהלת בלהב 433".

על פי הדיווח ב-ynet, ליצמן נחקר בפרשה חדשה ולא בפרשת מלכה לייפר, בה הוא חשוד כי פעל על מנת לסייע למלכהלייפר, החשודה בפלילים ומבוקשת להסגרה לאוסטרליה.

בלשכת ליצמן הדגישו הערב: "ליצמן השיב גם היום לכל שאלות חוקרי המשטרה בנושאים הקשורים לסיוע שניתן לפניות ציבור".

בלשכה הוסיפו וטענו כי: "בניגוד מוחלט לפרסומים השונים, ולמרות מסכת התחקירים והכתבות נגד ליצמן בגין הנהגת מדיניות ‘דלת פתוחה’ לפניות ציבור מכלל האוכלוסיות, אנו בטוחים שאין כל שחר לחשדות, להדלפות ולהכפשות כלפי ליצמן".

"סגן השר מקפיד בזהירות יתירה שלא להתערב בעמדת גורמי המקצוע, והורה להם לפעול אך ורק לפי החוק, ללא כל הפעלת לחצים או איום", הוסיפו בלשכה.

בסיבת ליצמן תקפו ואמרו: "יש לדחות ניסיון מצד גורמים אינטרסנטיים בשיתוף כלי תקשורת מסויימים, להפוך את נוהג פניות הציבור לעזרה ללשכת ליצמן - לעבירה על החוק. ההיפך הוא הנכון.

"אנו רואים זאת כזכות וכחובה, לסייע חוקית ולפי הנוהל בלבד, לכל מי שפונה ללשכתנו בנושאי רפואה, בדגש על כל מי שפונה, ללא הבדל דת, גזע וקהילה. זאת בניגוד מוחלט לנטען כביכול על העדפות למקורבים ומטופלים חרדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר