לקראת פורים: אבי מילר מציג - קומבינה 2

הזמר אבי מילר חוזר שוב במחרוזת להיטים מודבקים ומולחמים בצורה משעשעת לכבוד חג הפורים. על ההלחמות דוד קליגר ואהרלה חריטן. עיבוד מוזיקלי: שמואל יפת (סינגלים וקליפים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

אחרי שלוש שנים, שב הזמר אבי מילר ומגיש את ה"קומבינה" השניה בסדרה, גם זו כקודמתה בנויה על אותו קונספט, מילר מבצע עשרות שירים מעורבים ומולחמים אחד בשני עד כדי כך שיהיה לכם קשה לזהות מהו השיר המולחן ומהו הקטע המולחם.

ב"קומבינה" תמצאו את השירים והלהיטים אותם מילר מבצע באירועים השנים, שירים שכולנו מכירים חדשים וישנים, שמתאימים לכל השנה ולא רק לפורים.

לערבוב המוסיקלי אחראים דוד קליגר - נגן הקלרינט ואיש רדיו 'קול חי', לצד אהרל'ה חריטן, שבעבודת נמלים מוקפדת וארוכה יצרו יחד את ה"קומבינה" המשעשעת.

המלחין ואמן הקלידים הכשרוני שמואל יפת, שמופיע רבות לצידו של מילר, הופקד על הצלילים והתזמור של ה"קומבינה" ואילו מקהלת 'ידידים' העולמית בניצוחו שליעקב רוטבלט על הקולות.

מילים:

עוד ישמע חייב אדם לזכור שבית המקדש השלישי אינו בנוי מאבנים ובחוצות ובחוצות ירושלים, יהודי צריך להאמין שכל מה שעושה ה' הכל לטובה, הרחמן הוא ישבור עול גלות מעל מעל צווארינו.

ברוך השם ברוך השם... ברוך השם ברוך השם מתמתקין כל הדינים, וכל מאמינים מאמינים מאמינים מאמינים שהוא טוב לכל, וכל מאמינים מאמינים מאמינים ויגל ליבנו.

חינא וחיסדא ורחמי וחיי אריכי ומזוני רויחי, ויעזור ויגן ויושיע לכל החוסים בו ונאמר אמן, וקול התור נשמע בארצנו... זה קולו של מלך המשיח, וסייעתא דשמיא ובריות גופא ונהורא מעליא, כי ה' הוא ה' אלוקינו ואין ואין זולתו.

תעיתי כשה אובד יבנה המקדש, עיר ציון עיר ציון בקש עבדך, ריבונו של עולם ישראל חביבין, לא רוצה עוד שום דבר אחר מלבדיך, ריבונו של עולם ישראל חביבין, וברננננננה נעלה, וברננננננה נחמן מאומן.

רבי נחמן ושמים, חום האש צליל המים, אני מרגיש זאת בגופי, רבי נחמן מאומן.

יתגדל ויתקדש שמיה בן בג בן בג אומר אומר, יתגדל ויתקדש שמיה בן בג בן בג אומר, ויקבלו עול מלכותך עליהם וסיב ובלה בה עם ישראל חי, ומנה לא תזוח ויתנו לך כתר מלוכה.

בחודש אלול תוקעים בשופר, ענני במרחב קה, כי תעבור במים, קראתי קה, ראש השנה מגיע ובא, נפשנו חכתה לה' חכתה לה' עזרינו עזרינו ומגנינו הוא, כי בו ישמח ליבנו בהילולא דבר יוחאי ומה נעים גורלינו בזכות אדונינו בר יוחאי, ולא נבוש ולא נבוש כי בך בטחנו כי בך כי בך בטחנו, ניגון באבוב.

הוד הוד שושביניו מאירים את החתן שמאיר את הרוקדים סביבו, ניגון באבוב, עוד עוד ישמע בהרי יהודה ובחוצות ירושלים, הנה מה טוב ומה נעים, אליהו הנביא זכור לטוב, אליהו הנביא זכור לטוב שבת אחים גם יחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר