מחקר: אכילת גלידה לארוחת בוקר תעשה אתכם חכמים יותר

מי מאיתנו איננו מחבב גלידה? המאכל המרענן והמנחם הזה, שלמרות הטמפרטורה הנמוכה בה הוא מגיע, פופולרי בכל ימות השנה ומסתבר שיכול להפוך את מוחכם לחד יותר, אם תאכלו אותו בבוקר (בריאות)

(צילום: Hannah Morgan on Unsplash)

מרגישים רע ששוב ויתרתם על מטרותיכם לשבוע זה, לאכול נכון ובריא? אין צורך לשקוע למרה שחורה. מחקר יפני גורס כי אכילת גלידה לארוחת בוקר תגביר את פעילות המוח שלכם. כן. אנחנו רציניים.

מי מאיתנו איננו מחבב גלידה? המאכל המרענן והמנחם הזה, שלמרות הטמפרטורה הנמוכה בה הוא מגיע, פופולרי בכל ימות השנה ומסתבר, שיכול לשדרג את התפקוד שלכם בבוקר. מדובר בבשורה, חברים.

הנה תמצית הדברים: המדען יושיהיקו קוגה, פרופסור באוניברסיטת קיורין בטוקיו, האכיל את קבוצת המשתתפים במחקר (שאנו אוהבים לכנות כ"מחקר הטוב ביותר שנערך אי פעם") בגלידה ואז ערך להם סדרה של בדיקות נפשיות ממוחשבות.

הנבדקים שליקקו גלידה להנאתם מיד לאחר ההתעוררות בבוקר, ביצעו משימות במהירות ובדייקנות יותר מאשר אלו שלא אכלו ארוחת בוקר ואנשים ששתו מים בלבד.

וזה נחמד, כי גם הספקנים שבינינו יסכימו שאכילת ארוחת בוקר מכל סוג שהוא - בין אם זו גלידה, ביצים, ירקות וגבינה, דגנים עם חלב, או רק מיץ ירוק - תשפר את ביצועי המוח ותקל על השלמת משימות נפשיות גם בבוקר.

יש רק עניין אחד לא פתור, האם אנחנו מדברים על גלידה מלאה שומן? או האם פרוזן יוגורט גם נחשב?

בכל מקרה, אנו נותנים לכם רשות להחליף את טוסט הטונה שלכם בגלידת תות שדה מרעננת מפעם לפעם. החיים קצרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר