הבטיח וקיים

העיר אילת נסגרת: באוויר, בים וביבשה

ראש העיר אילת סוגר את העיר בכל הדרכי גישה, כולל מעברי הגבול הבינלאומיים. עקב דרשיתו מראש הממשלה לבטל את ההחלטה על סגירת שדה התעופה - 'שדה-דב' (אקטואליה)

ראש העיר אילת, הלוי (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

ראש העיר אילת, יצחק הלוי, מקיים היום (שלישי) את הבטחתו לסגור את העיר, בעקבות החלטת הממשלה לסגור את 'שדה-דב'. לא תתאפשר כניסה לעיר החל מהשעה 10 בבוקר, לא מהאוויר, לא מהים ולא מהיבשה, והחל מהשעה 11 בבוקר, גם תושבת מערכת החינוך בעיר.

הלוי הבטיח כבר כמה פעמים כי אם החלטת הממשלה בעניין סגירת שדה-דב לא תשתנה הוא יפעל בכל האמצעים כדי לסגור את העיר. היום (שלישי) הסתיים האולטימטום אותו הציב הלוי לראש הממשלה, והוא הולך לסגור את כל הכנסיות המובילות לעיר.

לשביתה המתוכננת, מצטרפת גם ההסתדרות, וב-11:30 תתקיים הפגנה בשדה התעופה האילתי, וקבלני עפר של העירייה יפעילו את הכלים הכבדים כדי לחסום את הכניסה לעיר, גם מעברי הגבול בין ישראל למצרים ולירדן יחסמו על ידי תושבי העיר.

עוד יצטרפו לשביתה גם מרכזי הקניות, חברת אגד, נהגי מוניות, וועדי עובדים של כל החברות והארגונים, עובדי בית החולים - יוספטל, משרדי הממשלה, עובדי כוחות הביטחון . גם התושבים הסמוכים לעיר, בחבל אילות יצטרפו להפגנת המחאה והתנועה לאורך כביש הערבה תיחסם בצמתים: קטורה, יטבתה ובאר אורה.

כזכור, לפני שבועות ספורים שיגר ראש העיר, הלוי מכתב מאיים לראש הממשלה בנימין נתניהו, בו הוא תוקף את התוכנית לסגירת 'שדה דב' ומאיים לסגור את העיר."אינני אדם פרטי, אני נבחר ציבור שמייצג 64 אלף תושבים ותושבות. אני מיצר על העובדה שלמרות דבריך והבטחותיך, אתה נמנע מלהיפגש עמי ולשמוע את הטיעונים הכבדים ואת ההשלכות החמורות של סגירת שדה דב על העיר אילת", הוא תוקף במכתב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר