אשדוד

סערת ה-DNA: הרוסים יפגינו נגד אריה דרעי

לאחר סערת נאומו של שר הפנים אריה דרעי בכנס הבחירות באשדוד, סביב סוגיית בדיקות ה-DNA לעולים מחבר העמים, הציבור הרוסי בעיר הודיע על קיום הפגנה במוצ"ש (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אריה דרעי ואביגדור ליברמן (צילום: פלאש 90)

פחות מחודש לבחירות, ונראה שהקרב הגלוי, ואולי אף המדומה, בין יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן ליו"ר ש"ס אריה דרעי גולש לרחוב. במוצאי השבת הקרובה צפויה להיערך הפגנה גדולה נגד השר דרעי, בעקבות אמירתו בכנס בחירות באשדוד: "מפריע להם - לטענתם -שמשרד הפנים בודק את ה-DNA של העולם מברית המועצות לשעבר ומקשה על העולים שם לעלות לארץ".

הציבור הרוסי, שרובו מרוכז באשדוד, נפגע מאמירתו של דרעי והודיעו על הפגנה שתיערך במוצאי השבת נגד דרעי.

בדף הפייסבוק "סימן שאתה רוסי" פתחו עצומה הקוראת להשתתף בהפגנה. כאשר עד כה כ-450 איש מהציבור הרוסי הצטרפו והודיעו כי יגיעו להפגנה.

בכינוס הבחירות שנערך באשדוד אמר דרעי בין היתר כי ש"ס לא תתספק במשרד הפנים. וכי תדרוש גם את משרד הקליטה. לדברי דרעי "הוא לא יהיה עוד משרד של עולי ברית המועצות בלבד. היום אתה לא יכול להסתובב במשרד בלי לדבר רוסית. אנחנו נדאג לעולים החדשים מצרפת ולעולים מאתיופיה - ונדאג שידברו צרפתית והאמהרית תהיה שגורה".

עוד הוסיף דרעי, "כאן בעיר אשדוד נעשה חילול ה' גדול. אביגדור ליברמן החליט לקיים בשבת קודש מסיבת עיתונאים במסעדה לא כשרה, הכל רק בגלל חוק המרכולים. מה אנחנו רוצים בסה"כ? לשמור על יום השבת. אבל לא יעזור לליברמן - ש"ס תהיה במשרד הפנים גם לאחר הבחירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר