החקירה הפלילית

'המודיע' שובר שתיקה ומגבה את ליצמן

העיתונות החרדית הממסדית מתעלמת מחקירותיו של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, אך 'המודיע', בטאון הסיעה המרכזית שנציגה הוא ליצמן, שובר שתיקה ומעניק גיבוי לסגן השר ולעוזריו (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
סגן השר יעקב ליצמן (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

שלושת ביטאוני מפלגת 'יהדות התורה' - 'המודיע' של הסיעה המרכזית, 'יתד נאמן' של 'דגל התורה' ו'המבשר' של סיעת 'שלומי אמונים', בחרו שלא לדווח לקוראים על החקירות נגד סגן שר הבריאות חבר הכנסת יעקב ליצמן ועוזריו.

כך נהגו היומונים גם בעבר כאשר אישי ציבור חרדים אחרים נחקרו במשטרה. עד הבוקר (רביעי) היומונים אף לא רמזו על החקירות.

הבוקר, מפרסם עיתון 'המודיע' מאמר מערכת 'הד היום' בעמוד ב' ובו גיבוי לסגן השר יעקב ליצמן: "בימים אלו מוצאים עצמם נרדפים אישי סגולה שהוכיחו עצמם לאורך שנים במסירות, בפעילות חסד ועזרה עם עשרות אלפי אזרחים ללא הבדל. חלון ראוה מכבד וכתובת מופת לשרות הציבור".

"נציגי הציבור החרדי ועוזריהם, במודע ובכוונה תחילה – הוכיחו עצמם כמי שעומדים לרשות הציבור על כל גווניו. הם האחרונים שניתן להטיל בהם דופי, הם הראשונים לקבל גיבוי מלא, ברכת חזק ואמץ, עידוד וחיזוק", נכתב במאמר החריג.

הביטאון האגודאי רומז לקוראיו כי מדובר בסגן שר שמסייע בנושא הבריאות ווכתב כי "עזרה במגוון רחב של נושאים, כך גם בנושא הבריאות, שהוא קרוב ומעיק לכל מי שמוצא עצמו בסד האילוצים הכרוך זו. אם אלו חולים בעצמם, או אם בני משפחותיהם המבקשים להיעזר ולהסתייע, נציגי הציבור של אגודת ישראל, המה ועוזריהם, במודע ובכוונה תחילה ובקבלה טובה - הוכיחו עצמם כמי שעומדים לרשות הציבור על כל גווניו, כדי לסייע.

"הם האחרונים שניתן להטיל בהם דופי, הם הראשונים לקבל מכלל הציבור הרחב וציבור שולחיהם בפרט – גיבוי מלא, ברכת חזק ואמץ, עידוד וחיזוק. אין ספק, שהקב"ה ישלם שכרם, ויסיר מהם כל צרה וצוקה, כל עגמת נפש וכל דבר הכפשה – ואך טוב וחסד ירדפום כל הימים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר