בראיון ל'כיכר השבת'

ח"כ אורי מקלב על מפלגת גנץ ולפיד: "מפלגת כחול שחור"

מזהיר מפני הצבעה חרדית ל'ליכוד' - "לא בית לאיש חרדי"; תוקף את מפלגתם של גנץ ולפיד - "'כחול שחור', מפלגת שמאל"; ומדבר על הפיוס עם מאיר פרוש • ח"כ אורי מקלב בראיון ל'כיכר' (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ח"כ אורי מקלב (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה) מזהיר בשיחה עם 'כיכר השבת' מפני הצבעת חרדים למפלגת 'הליכוד', מדבר על הסולחה עם מאיר פרוש, מחבק את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ומזהיר מפני מפלגת השמאל של גנץ ולפיד "כחול שחור", כך הוא מכנה אותה.

בפתח שיחתו עם כתב 'כיכר השבת' מזהיר ח"כ אורי מקלב: "יש היתכנות שהמפלגה הגדולה תהיה 'כחול שחור', שהיא מפלגת שמאל. אנחנו אומרים נתניהו. אבל רק דרכנו ולא דרך הליכוד".

מקלב מתריע מפני ההצבעה החרדית לליכוד ואומר כי "אנחנו מצביעים ליהדות התורה, ובכך משלימים את החלק שנותן הבטחה ובלעדיות לנתניהו להרכיב את הממשלה. יהדות התורה יש לה מוסריות ואחריות לכן היא מחוזרת הרבה".

לדברי מקלב, "הליכוד זה לא בית לאיש חרדי, יש כאלה במפלגה שממש לא דומים לקו שלנו. מקבלים שני דברים בהצבעה אחת ליהדות התורה".

מקלב התייחס למתיחות שהייתה מול 'אגודת ישראל', ולפגישתו אמש עם סגן השר מאיר פרוש ואומר כי "בבחירות המקומיות היו מקומות שחידדו דברים, כשעושים ניתוח זה לא תמיד נעים. עשינו כל מאמץ בבחירות המקומיות לשמר את האחדות, זה לא תמיד היה קל ולא תמיד מובן מאליו".

באשר להסכם החלוקה בין 'דגל' ל'אגודה', אומר מקלב כי "דגל התורה העבירה על מידותיה ודרישותיה יותר מכל מפלגה אחרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר