"לסמם את הציבור"

ח"כ יעקב אשר תקף את לפיד ופייגלין • צפו

ח"כ יעקב אשר נאם הבוקר (רביעי) בכנס לשכת סוכני הביטוח, הזהיר את הסוכנים מפני יאיר לפיד ותקף את יוזמת הלגליזציה של משה פייגלין: "הוא רוצה לסמם את הציבור" (אקטואליה)

(צילום: לשכת סוכני הביטוח)

ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה) השתתף הבוקר (רביעי) בכנס לשכת סוכני הביטוח באילת ובנאומו הזהיר מפני בחירת יאיר לפיד ואת יוזמת הלגליזציה של פייגלין ואת עודף הרגולציה בכלכלה.

"סגירת שדה דב היא אחת הטעויות הגדולות של ממשלת ישראל", אמר ח"כ אשר, "זו טעות שתעלה למדינה הרבה כסף ותכניס למלכוד את תושבי אילת. זה אחד הסממנים של חוסר היעילות של הביורוקרטיה, הממשל, והפקידים בישראל. אני קורא לרה"מ ולשר האוצר לדחות את הגזרה הזו".

ח"כ אשר תקף את יוזמת הלגליזציה של משה פייגלין: "הוא רוצה לסמם את הציבור. הבטחת הבחירות שלו היא כמו לתת פטור מהעמדה לדין לכל אזרח שיעבור באור אדום. זה לא רציני ואפילו מצחיק שמפלגה כזו עלולה לקבל 4 או אפילו 5 מנדטים".

בדבריו, תקף ח"כ אשר את עודף הרגולציה בכלכלה הישראלית ואמר כי "מה שעשו לסוכני הביטוח בשנים האחרונות זה עוול מטורף. מי ששוקל להצביע לכחול לבן - שיזכור שמי שהביא את סלינגר לרשות שוק ההון זה יאיר לפיד. תזכרו את זה ביום הבחירות. אסור לכם הסוכנים לוותר בנושא הריסקים, אי אפשר לאחוז את החבל בשתי הקצוות. משרד האוצר חייב להתקפל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר