מלחמת טבריה

ח"כ בצלאל סמוטריץ' על רון קובי: הוא ראש עיר אנטישמי

ח"כ בצלאל סמוטריץ', יו"ר 'האיחוד הלאומי', תוקף את ראש עיריית טבריה רון קובי ומכנה אותו "ראש עיר אנטישמי", וזה על רקע סרטון בו מדבר קובי נגד השכרת דירות לציבור החרדי בטבריה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
בצלאל סמוטריץ' ורון קובי (צילום: פלאש 90)

סרטון שהופץ ביממה האחרונה ובו נראה ראש עיריית טבריה רון קובי מתעד את עצמו תוקף את "משתפי הפעולה" של הציבור החרדי בעיר טבריה, אלו שמשכירים דירות לציבור החרדי ונהגי ההסעות המביאים אותם לעיר, מעורר סערה חדשה.

ח"כ בצלאל סמטוריץ', יו"ר 'האיחוד הלאומי' ,תקף את קובי בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "לא יאמן. עזבו שאיך שזה נראה האיש זקוק לאשפוז בכפיה, במדינת ישראל יש אשכרה ראש עיר אנטישמי שממשיך בתפקידו ומקבל משכורת מהמדינה".

סמוטריץ' עקץ את היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדבליט, שלא מתערב בנעשה בעיר, וכתב: "והיועמ"ש? אה, הוא עסוק בלפסול את מיכאל בן ארי...".

בסרטון החדש של קובי, שככל הנראה צולם עוד לפני בחירתו, אמר קובי: "אנחנו פה בהצהרה חד משמעית: התחלנו במלחמה. זאת מלחמה על העיר הזאת, זאת מלחמה על צורת החיים שלנו, זאת מלחמה נגד הכפייה הדתית במדינת ישראל.

"ייבשו את העיר הזאת בצורה מגמתית, בצורה מכוונת, ויש להם משתפי פעולה - את האנשים שיושבים איתם ועושים איתם עסקים, והם פה בתוכנו, וצריך להוקיע אותם כבר עכשיו. כל מתווכי הדירות שמוכרים להם פה נדל"ן, אדמות ודירות. תתביישו לכם".

"יש להם משתפי פעולה, כל חברות ההסעות, הם עושים מיליונים. קבלני הסעות שמסיעים אותם ואת הילדים שלהם בלימוזינות מכיוון לכיוון על חשבוננו. תשמעו, זאת מלחמה, אם אתם לא תתעוררו, אם הציבור בטבריה לא יתעורר, אתם בעוד שנה לא תוכלו להיות כאן", הזהיר קובי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר