ברוך דיין האמת

הרב עמרם בלוי זצ"ל נהרג מפגיעת אוטובוס

מנהל החטיבה החינוכית של כולל חב"ד בירושלים, נהרג מפגיעת אוטובוס שדרס אותו לאחר שמעד לכביש. הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים • נכדו מתחתן ביום שני הקרוב (חרדים)

הרב בלוי בראיון לכיכר השבת (צילום: כיכר השבת)

ברוך דיין האמת: ההרוג בתאונה הצהריים (חמישי) בירושלים, הוא הרב עמרם בלוי, מייסד ומנהל החטיבה החינוכית של 'כולל חב"ד' ומוותיקי חסידי חב"ד בירושלים.

הרב בלוי, תכנן לעלות לאוטובוס בשכונת ארמון הנציב בירושלים, אך מעד ונפל. נהג האוטובוס, שככל הנראה לא הבחין בנפילתו, פתח בנסיעה ודרס אותו.

כוחות ההצלה שהוזעקו לזירה, מצאו אותו מתחת לגלגלי האוטובוס. כוחות כיבוי האש חילצו אותו משם, אך בשל אופי הפגיעה, לא נותר כי אם לקבוע את מותו בזירה.

ביום שני הקרוב, מתחתן נכדו של הרב עמרם בלוי זצ"ל.

במותו הותיר אחריו את רעייתו מרת יהודית, ילדיו: ר' יעקב בלוי המתגורר בני ברק, ר' איציקבלוי המתגורר בכפר חב"ד, השליח הרב משה, רב המועצה האזורית ערבה תיכונה, גב' שרה קוביטשעק מקריית-גת, גב' שושנה קוט מירושלים, נכדים ונינים.

פרטים על מועד ההלוויה - בהמשך.

זירת התאונה (צילום: דוברות מד"א)

ד"ר מיכאל הרמן רופא מתנדב באיחוד הצלה תיאר: "למרבה הצער נאלצתי לקבוע את מותו בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. מדובר בהולך רגל כבן 70 שנפגע מאוטובוס".

מהמשטרה נמסר כי "כוחות המשטרה ובהם בוחני התאונות שהגיעו פתחו בחקירה לבירור נסיבות התאונה ועיכבו את נהג האוטובוס".

מדוברות כבאות והצלה לישראל-מחוז י-ם נמסר כי "לפני זמן קצר, פעלו 3 צוותי כיבוי חילוץ והצלה, לחלץ אדם כבן 80 שנלכד מתחת לגלגלי אוטובוס בשכונת ארמון הנציב. לוחמי הרימו את האוטובוס מעל הלכוד באמצעות מערכת הרמה פניאומטית, וחילצו את האדם הלכוד מתחתיו.

"למרבה הצער, עקב הפציעות הקשות מהם סבל הלכוד, לא נותר לכוחות מד"א ירושלים אלא לקבוע את מותו במקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר