פצוע קשה

מבנה קרס באשדוד כתוצאה מפיצוץ נפחי

פצוע קשה ופצוע בינוני עד קשה כתוצאה מפיצוץ עז שהביא לקריסת מבנה חלקית ברחוב מרטין בובר שבאשדוד. כוחות ההצלה במקום והמשטרה חוקרת את נסיבות המקרה (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
זירת האירוע (צילום: דוברות איחוד הצלה)

כוחות ההצלה מעניקים בדקות אלו טיפול רפואי ראשוני לפצוע קשה ולפצוע בינוני עד קשה, כתוצאה ממבנה שקרס חלקית ברחוב מרטין בובר באשדוד. נסיבות האירוע בבדיקה.

מהמשטרה נמסר, כי בשעה 19:07 התקבלו דיווחים טלפוניים למוקד 100 של המחוז הדרומי אודות שמיעת פיצוץ ברחוב מרטין בובר באשדוד. כוחות משטרה רבים חשו למקום ואיתרו את זירת הפיצוץ - מבנה ארעי.

כוחות המשטרה סגרו את הזירה וכוחות כב״ה שהגיעו למקום החלו בפעולות לחילוצם של 2 שהיו לכודים בין ההריסות. לאחר שחולצו הועברו לטיפול מד"א ופונו במצב קשה מאוד לביה"ח. חוקרי המשטרה וחבל י המשטרה בזירה החלו בחקירה יחד עם חוקרי מערך הכיבוי במטרה להגיע לסיבת האירוע.

בשלב זה הכוחות הרבים עדיין פועלים בזירה בזהירות המתבקשת בשל העובדה כי עוצמת הפיצוץ והנזק שנגרם למבנה מעמידים בסכנה את הכוחות הפועלים במקום.

אבי עמר חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה מדווח מהזירה: "כשהגעתי למקום יחד עם צוות אמבולנס של איחוד הצלה נתקלנו בהרס רב במבנה. צוותי כיבוי חילצו שני נפגעים מהמבנה שמצבם בשלב זה מוגדר קשה. לטענת עוברי אורח נשמע פיצוץ עז ולאחר מכן המבנה קרס חלקית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר