בגלל הסלפי

אבי גבאי: "לא מבין מזרחי שמצביע לנתניהו"

יו"ר מפלגת 'העבודה' התייחס ל'תמונת הסלפי' של בכירי 'הליכוד', ואמר "אני לא מבין מזרחי שמכבד את עצמו וחולם שהילד שלו יהיה ראש ממשלה שמצביע עבור נתניהו" (בארץ)

אבי גבאי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

אבי גבאי, יו"ר מפלגת 'העבודה', אומר הערב (מוצ"ש), כי הוא לא מבין את המזרחיים שרואים לאורך השנים את התנהלותו של נתניהו, ובכל אופן, בוחרים להצביע למפלגת 'הליכוד', ולבנימין נתניהו.

בראיון הערב לרינה מצליח התייחס גבאי ל'תמונת הסלפי', של בכיר 'הליכוד', "האשכנזים", האשים את ראש הממשלה בגזענות, ואמר: "אני לא מבין אנשים מזרחיים שרואים את התמונה הזאת ורואים את ההתנהלות של משפחת נתניהו לאורך שנים ומסוגלים להצביע להם, אני לא מבין מזרחי שמכבד את עצמו וחולם שהילד שלו יהיה ראש ממשלה שמצביע עבור משפחת נתניהו".

כזכור, בשבוע שעבר, התפרסמה תמונת הסלפי, בה נראו כל בכירי 'הליכוד' מהעשירייה הפותחת, מלבד שרת התרבות מירי רגב, משום ש'בליכוד' טענו, כי היא נזק אלקטורלי, ולכן לא ראו צורך לשים אותה בקדמת הבמה.

רגב, לא שתקה על מהלך 'ההצנעה', והיא ביטלה ברגע האחרון את 'זמן המסך' שלה בתכנית של 'הליכוד TV', ואמרה, כי "המשתתפים בסלפי, מוזמנים למלאות את זמן האוויר במקומי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר