התשובה לחקירה

'המודיע' על חקירת ליצמן: "אישי סגולה נרדפים"

התשובה של 'אגודת ישראל' לחקירות סגן השר ליצמן - הצהרה על הרחבת המחלקות לפניות ציבור והסיוע לפרט. ב'המודיע' תוקפים: "בימים אלו מוצאים עצמם נרדפים אישי סגולה" (ארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
ליצמן. ארכיון (צילום: יהודה חיים - פלאש 90)

במהלך ישיבת היערכות של ראשי 'אגודת ישראל' שהתקיימה לקראת הבחירות לכנסת ה-21, הצהירו נציגי הציבור כי במהלך הקדנציה הקרובה תורחבנה מחלקות פניות הציבור והסיוע לפרט לטובת כלל הציבור בישראל וזאת כפי הנראה על רקע חקירתו של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן.

בעיתון 'המודיע', ביטאון הסיעה המרכזית באגודת ישראל, ציטטו הבוקר (ראשון) את נציגי אגודת ישראל שאמרו כי "מחלקת פניות הציבור של סגני השרים וחברי הכנסת היתה מאז ומעולם אחד הדגלים המרכזיים של תנועת אגודת ישראל. לאורך השנים, נציגי אגודת ישראל בכנסת וברשויות המקומיות העמידו עצמם לרשות הכלל ובמטרה להקל ולפשט את הביורוקרטיה הקיימת בישראל ועומדת בעוכריו של כל אזרח ואזרח. כך היה וכך ימשיך להיות ביתר שאת וביתר עוז".

בעיתון מציינים כי "במרוצת השנים סייעו המחלקות לפניות הציבור לאלפי פונים מכל האוכלוסיות, מכל המגזרים ומכל שכבות הגיל בישראל והמספרים הגבוהים מדברים בעד עצמם. כל פונה נענה, כל אזרח הפונה לעזרה זוכה לסיוע".

ב'המודיע' רומזים כי חקירת ליצמן היא 'רדיפה' וכותבים: "כידוע, בימים אלו מוצאים עצמם נרדפים אישי סגולה נציגי התנועה שהוכיחו עצמם לאורך שנים במסירות, בפעילות חסד ועזרה עם עשרות אלפי אזרחים ללא הבדל".

"באגודת ישראל הדפו את השמועות הנלוזות וחיזקו את חברי התנועה ועוזריהם שהוכיחו עצמם לאורך השנים כמי שעומדים לרשות הציבור על כל גווניו", נכתב בעיתון, "הם האחרונים שניתן להטיל בהם דופי, הם הראשונים לקבל גיבוי מלא, ברכת חזק ואמץ, עידוד וחיזוק".

ב'אגודת ישראל' הזכירו את ההחלטה שהתקבלה לפני למעלה מעשור במרכז הארצי של התנועה לפיה יוקמו סניפים מקומיים בכל רחבי הארץ שיהפכו לכתובת לכל פונה. "הסניפים המקומיים שהוקמו בהשראת המחלוקות הארציות לפניות הציבור הפכו לסמל ולדוגמה לעשיה ציבורית אמיתית. ועל כך גאוות תנועתנו", אמרו חברי הכנסת בישיבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר