הפיגוע באריאל

התפללו: הרב אחיעד אטינגר נפצע באורח אנוש

הרב אחיעד אטינגר, אב ל-12 ילדים, נפצע באורח אנוש בפיגוע הקשה בצומת אריאל • המשפחה מבקשת מהציבור להרבות בתפילה לרפואתו: הרב אחיעד אהוד בן כרמית (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הרב אחיעד אטינגר (נדב גולדשטיין/TPS)

הרב אחיעד אטינגר (47), תושב עלי שבבנימין ואב ל-12 ילדים, הוא האזרח שנפצע באורח אנוש בפיגוע המשולב שהתרחש הבוקר (ראשון) ליד אריאל.

משפחתו מבקשת מהציבור להרבות בתפילה לרפואתו: הרב אחיעד אהוד בן כרמית.

לוחמי צה"ל במרדף אחר המחבל (דובר צה"ל)

כזכור, שלושה בני אדם נפגעו הבוקר בפיגוע ירי מתגלגל בשומרון, אחד מהם נהרג, אדם נוסף נפצע במצב אנוש והשלישי במצב קשה. כוחות צה"ל מנהלים מרדף נרחב אחר המחבל שביצע את הפיגוע ונמלט.

מתחקיר ראשוני של צה"ל עולה כי בסביבות השעה רבע לעשר בבוקר, מחבל תקף חייל בצומת אריאל - החייל נפגע, המחבל חטף את נשקו של החייל וביצע ירי אל עבר אזרחים.

המחבל ביצע ירי לשלושה רכבים בצומת, בירי הראשון נפצע אזרח, בירי השני אין נפגעים ובירי השלישי אזרח יצא מהרכב, המחבל לוקח את הרכב ונמלט.

מצומת אריאל המשיך המחבל בנסיעה לצומת גיתי אבישר, כשלאורך הדרך הוא מבצע ירי מהרכב לצומת - וגם שם יש נפגעים, כפי הנראה חייל נוסף שנפגע.

לאחר מכן המחבל נסע עם הרכב לכיוון ברוקין, שם הוא נוטש את הרכב בכניסה לכפר וכרגע מתבצע מרדף נרחב בשיתוף כוחות מיוחדים, שב"כ ומשטרה.

בג'יהאד האיסלאמי בירכו על הפיגוע ואמר: "הפיגוע באריאל הגיע כדי להנחות את המצפן ולהזיז את המאבק לשדה הטבעי שלו. אנו מברכים על הפיגוע ומצדיעים לגיבורים המורדים בגדה המערבית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר