זו הסיבה שיש לאכול קינוח אחרי ארוחת צהריים

השעה 20:00. זהו הזמן האהוב עליכם ביום. הילדים נמים במיטותיהם ואתם מתפנים ללגום כוס קפה עם פרוסת עוגה ולנוח מטרדות היום. צר לנו לגדוע את שמחתכם, אך מוטב לאכול אותה בצהריים (בריאות)

(צילום: Charles Etoroma on Unsplash)

אתם בטח רואים במיני מתיקה נשנוש של אחר הצהריים או ערב. כמו כולנו, מעדיפים למנן את צריכת המתוקים למינימום האפשרי עקב כמות הקלוריות הגבוהה שבהם, אבל אולי כדאי שתתחילו להשביע את ההשתוקקות שלכם למתוק, מיד לאחר ארוחת הצהריים, במקום זאת.

למה? אכילת סוכר קרוב מדי לשעת השינה, עלולה לגרום לשינת לילה חלשה ובכלל, איננה יעילה לשמירה על בריאות השיניים. רופא השיניים שלכם בוודאי יאשר את העניין.

מחקר שפורסם בכתב העת "Journal of Clinical Sleep Medicine" מצא כי מזונות עתירי שומן רווי וסוכר קשורים לשינה קלה יותר, פחות איכותית, עם הפרעות נוספות.

עוד אוכל שכדאי להימנע ממנו מאוחר בלילה? כל דבר חריף במיוחד. מזונות חריפים לעיתים קרובות גורמים לחומציות בקיבה, אשר מחמירה אם אתם שוכבים מהר מדי לאחר אכילה. אאוץ'.

ואם כבר בתענוגות העולם הזה עסקינן, בוא נדבר על יין. אנחנו יודעים את היתרונות שיש לשתיית כוס יין אדום או שתיים לפני השינה. אבל שתיית יותר משתי כוסות באמת יכולה להתעסק עם מחזור השינה שלכם. לא מומלץ להגזים.

אז הגבילו את עצמכם עם שתי כוסות וכמות מתונה של ממתקים, עוגות, עוגיות וכדומה ופנקו את עצמכם באמצעותם אחרי ארוחת הצהריים, במקום בארוחת ערב. העיקר שיהיה לכם ליל מנוחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר