פסיקה תקדימית?

ביהמ"ש פסק: לא חוקי להוציא דייר מהוואטסאפ

פסיקה מעניינת של בית משפט השלום מלמדת כי יו"ר הועד שפתח קבוצת וואטסאפ לכלל דיירי הבניין, אסור לו להוציא שום דייר •קבוצת וואטסאפ היא כמו אסיפת דיירים (חדשות, דיגיטל)

וואטסאפ (צילום: shutterstock)

ראש ועד בית הקים קבוצת וואטסאפ בשביל להקל את ההתקשרות בין דיירי הבניין. לאחרונה זה הגיע לבית המשפט, כאשר ראש הועד החליט להוציא דייר מקבוצת הבניין לאחר שהוא רב איתו.

המקרה המדובר התרחש בבת ים, בבניין שנמצא בתהליך של תמ"א 38. לאחר סכסוך שנבע בעקבות התמ"א, החליטה מנהלת קבוצת הווטסאפ של הבניין למחוק את השכנה איתה היה לו מריבה.

עוה"ד דגנית קציר-ברין מבית משפט השלום, פסקה החלטה חריגה, כי לראש הוועד אין סמכות להוציא אף אחד מהקבוצה המשותפת, ובכך חייבה את יו"ר ועד הבית להחזיר את הדייר אתו הוא מסוכסך, כל זמן שהקבוצה משמשת להודעות משותפות לכלל דיירי הבניין. עוד נקבע בהחלטה, כי אם הסכסוך בקבוצה יימשך היא תחייב את הוועד למחוק את הקבוצה, ולהשאיר הודעות חשובות, "כמו פעם", בלוח המודעות של הבניין.

הפרקליט של השכנה שהוצאה מהוואטספ, עו"ד אילן קרייטר, טען בבית המשפט, כי קבוצת הוואטסאפ מדמה אסיפת דיירים וירטואלית, ולכן כל דיירי הבניין חייבים להיות שותפים בקבוצה, ואסור למנוע משום דייר את ההשתתפות בקבוצה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר