"כאשר יענוהו כן ירבה וכן יפרוץ"

בנימין נתניהו ביקר במקום הפיגוע: "נוסיף עוד יחידות דיור"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לסיור במקום הפיגוע ואמר כי הנחה הבוקר להרוס את ביתו של המחבל, ולעיר אריאל יוספו כ-840 יח"ד •"זו התשובה לטרור, בהוספת עוד יח"ד" (חדשות בארץ)

נתניהו היום עם רה''ע באריאל (צילום: דוברות עיריית אריאל)
הרב אחיעד אטינגר הי"ד (צילום: נדב גולדשטיין/TPS)
סמל-ראשון גל קיידאן ז"ל (צילום: דובר צה"ל)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, ביקר בשעה האחרונה במקום הפיגוע בצומת אריאל, ובפתח דבריו, שלח תנחומים למשפחות הנרצחים, והודיע, כי הוא נתן הנחייה הבוקר (שני), להתחיל להכין את הריסת בית המחבל.

נתניהו, פתח ואמר: " אני רוצה לשלוח תנחומים למשפחות הנפגעים; למשפחתו של החייל גל קיידאן, ולמשפחתו של הרב אחיעד אטינגר, שנפטר הבוקר, והותיר אחריו 12 ילדים. שמעתי על שני הנרצחים כי הם היו אנשים נפלאים, לבנו, ולב העם כולו ביחד עם המשפחות".

"כוחות הביטחון הכוללים את צה"ל והשב"כ יודעים ומכירים את זהות המחבל, הם יודעים איפה הוא גר, ומצאנו את המשפחה שלו, והבוקר נתתי את ההוראה להתחיל בהרס של הבית שלהם".

"הטרור לא ישפיע עלינו, והם לא יצליחו לעקור אותנו מכאן, מחר, יחד עם ראש עיריית אריאל נפעל להתחלת בניה של כ-840 יחידות דיור, בשכונה חדשה שאני אישרתי את הקמתה לפני כשנתיים. והתשובה שלנו למרצחים היא פשוטה - ככל שיענו אותנו, כן נרבה וכן נפרוץ", סיים ראש הממשלה

כזכור, אתמול אירע פיגוע בצומת אריאל, בסביבות השעה רבע לעשר בבוקר, תקף מחבל חייל בצומת אריאל - החייל נפגע, המחבל חטף את נשקו של החייל וביצע ירי אל עבר אזרחים. המחבל ביצע ירי לשלושה רכבים בצומת, בירי הראשון נפצע אזרח, בירי השני אין נפגעים ובירי השלישי אזרח יצא מהרכב, המחבל לקח את הרכב ונמלט. מהפיגוע נהרגו סמל ראשון גל קיידאן, והרב אחיעד אטינגר הי"ד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר