פרסום ראשון

בני ברק: שוטרים הפילו אישה חרדית בהריון • צפו

בני זוג חרדים שוקלים לשכור עורך דין ולתבוע את משטרת ישראל, לאחר ששוטרים עיכבו את הבעל - בעל תו נכה - למעצר הלילה, ופצעו את האשה, שפונתה לאשפוז. אלימות משטרתית? (חדשות, ארץ)

שלומי זייבלד | כיכר השבת |
(צילום: דוד קשת)

ויכוח בין שוטרים לנהג רכב בליל פורים בבני ברק, גלש עד מהרה לאירוע אלים, בסיומו פונתה אשת הנהג לבית החולים בלינסון, בזמן שבעלה מבלה לילה במעצר.

על הרקע העובדתי לפני האירוע האלים, הגירסאות חלוקות. נהג הרכב טוען בשיחה עם 'כיכר השבת' כי הוא מחזיק בתו נכה, וחנה במפרץ של תחנת אוטובוס, סמוך למדרכה.

מנגד, גורמי אכיפת החוק טוענים כי האירוע התחיל במסגרת סיור של הפיקוח העירוני, כאשר הפקח הגיע על מנת לטפל בהפרעת תנועה, שכן על פי גירסתם בשיחה עם 'כיכר', הנהג חנה באמצע הכביש.

לפי אותה גירסה, הסייר של הפיקוח העירוני הבחין כי הנהג עומד מחוץ לרכבו, מתנדנד במה שנראה היה כי הוא שיכור, ולכן הזעיק את השוטרים.

קרובת משפחתו של הנהג, מנגד, מכחישה את הרמיזה כי הוא היה שיכור וטוענת כי הוא אדם שלא שותה כלל אלכוהול, לא בכל ימות השנה ולא בפורים.

מכאן, העובדות הם, כפי שניתן להבחין בסרטון המצורף, כפי שנראה בסרטונים נוספים שהגיעו למערכת, ובהתבסס על עדויות של אנשים שהיו בשטח: הנהג ואשתו נכנסו לרכב, נעלו את הדלתות ונשארו לשבת בפנים.

שוטרים נוספים הוזעקו למקום, ולאחר דין ודברים וחילופי אמירות קשות, יצאו בני הזוג מהרכב, כאשר האישה מחזיקה בבעלה מתוך מטרה למנוע מהשוטרים לעצור אותו.

בשלב מסוים, ניתן להבחין באישה, בת דודתה של הנהג, המגיעה למקום עם כוס מים בניסיון להרגיע את הרוחות, אך היא נהדפת אחורנית, נופלת אך מצליחה לקום מיד.

בהמשך, לאחר התלהטות נוספת של הרוחות הסוערות במקום, הפילו מספר שוטרים את האישה על הרצפה. כאמור, לטענתה, היא שברה את היד ופונתה באמבולנס לבית החולים בלינסון.

הבעל נעצר, ונשאר כל הלילה בתחנת המשטרה. לדבריו, שוטרים בתחנה ששמעו את סיפורו וצפו בסרטונים, אמרו לו כי גם לדעתם, אין ספק שהתנהגו כלפיו באלימות רבה ומיותרת.

כעת, שוקלים בני משפחתם את דרכם. בשיחה עם 'כיכר השבת' הם אומרים כי בכוונתם לשכור עו"ד ולהגיש תביעה רשמית נגד השוטרים, בגין התנהלותם.

מממשטרת ישראל נמסר כי "מבירור שערכנו עולה כי הפרטים המובאים אינם מדויקים ונועדו להטעות. החשוד חנה באופן שהפריע לתנועה וליתר משתמשי הדרך ובמהלך מפגש עם השוטר, עלה חשש לנהיגה תחת השפעת אלכוהול ועל כן החשוד התבקש לצאת מהרכב לבדיקה.

"החשוד מנע את הבדיקה, התנגד, קילל ותקף שוטר והפר את הסדר הציבורי ועל כן נעצר. בניגוד לנטען , הטיפול המשטרתי באירוע היה מקצועי והשוטרים פעלו כנדרש מהם, כשמטרתם לאפשר לתושבי העיר בני ברק לחגוג ולשמוח בבטחה.

"משטרת ישראל תמשיך לאכוף את החוק ותמנע כל סיכון של משתמשי הדרך נהגים והולכי רגל מאירועים שיש בהם כדי לגרום לפגיעה חמורה בהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר