לבקשת המשטרה

פרשת הצוללות: הוארך מעצרו של מיקי גנור

מעצר עד המדינה בפרשת 3000 שביקש לשנות פרטים בעדותו, הוארך היום שוב על ידי ביהמ"ש. לדברי השופטת, התחזק החשש נגדו וקיים חשש לשיבוש הליכי חקירה (בארץ)

מיקי גנור (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (ראשון) שוב את מעצרו של מיקי גנור, עד ליום חמישי השבוע, וזאת בשל העובדה שלדברי השופטת קיים חשש לשיבוש הליכי חקירה.

נשיאת בית המשפט, השופטת עינת רון, קבעה בהחלטתה כי "השאלה העומדת בפני היא האם קיים חשש לשיבוש חקירה על ידי החשוד. בהחלטתי הקודמת קבעתי כי קיים חשש לשיבוש הליכי חקירה וכי חשש זה נובע מהזמן האחרון ממש. חשש זה קיבל תימוכין בחומר שהובא לפני, ומופיע עתה בנספח הסודי שהוצב בפני היום.

"חשש זה, שהיה גם בסיס להחלטתו של בית המשפט העליון, עדיין שריר וקיים. אלא, שמאז החלטתי הקודמת, בוצעו פעולות חקירה נוספות. מסתבר כי במהלך פעולות חקירה אלה, נמצא ביסוס לאותו חשש לשיבוש הליכי חקירה, והוא מתחזק. הנה כי כן לא רק שלא הופר החשש לשיבוש הליכי חקירה, אלא שחשש זה בוסס ואף התרחב לתחומים נוספים, כולם כאמור מן הזמן האחרון".

היא הוסיפה, "לאחר שבחנתי את החומר שהוא לעיוני, ואת החששות לשיבוש הליכי החקירה בנסיבות אלו, מצאתי כי הפעולות העתידיות שמבקשת המבקשת לבצע מחייבות המשך מעצרו של החשוד, ולא ניתן יהיה לבצען ללא חשש כזה, בחלופת מעצר. מורה על מעצרו עד יום 28.3. בשעה 18:00".

מנגד, פרקליטו של גנור, עו"ד בעז בן צור טען כי מרשו הגיע ביוזמתו למשטרה, ולכן הוא שולט על לוח הזמנים ולא הגיוני לטעון שאחרי פנייתו למשטרה, ינסה לשבש הליכים.

שבוע שעבר, הורה בית משפט השלום להאריך את מעצרו של גנור, בית המשפט המחוזי קיבל את הערעור והורה לשחררו, אך בסופו של דבר, בית המשפט העליון הורה להאריך את מעצרו.

כזכור, מיקי גנור הגיע מיוזמתו ללהב 433 שם ביקש לשנות חלקים מעדותו בפרשת הצוללות, ובין היתר טען: "לא שיחדתי איש". לטענתו, הוא לא העביר כספי שוחד, כי אם כספי ייעוץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר