התערבות רוסיה

טראמפ חוגג את דו"ח מולר: "זיכוי מלא ומוחלט"

התובע המיוחד רוברט מולר הודיע כי רוסיה אכן התערבה בבחירות בארה"ב אך לא נמצאה ראיה שהנשיא היה חלק מקנוניה טראמפ חגג: "אין קנונייה, אין שיבוש" (חדשות, עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הנשיא טראמפ (צילום: shutterstock)

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ חגג הלילה (שני) את הדו"ח שפרסם התובע המיוחד רוברט מולר , דו"ח שקבע כי רוסיה אכן התערבה בבחירות בארה"ב אך ניקה את הנשיא לאחר שלא נמצאה ראיה על מעורבות שלו בקנוניה.

לאחר פרסום הדו"ח צייץ טראמפ בחשבון הטוויטר שלו: "אין קנונייה, אין שיבוש, זיכוי מלא ומוחלט. תשמרו על אמריקה נהדרת!".

מאוחר יותר, לקראת חזרתו מפלורידה לוושינגטון, שוחח הנשיא עם כתבים ואמר: "בושה שהמדינה שלנו הייתה צריכה לעבור את הדבר הזה, ובושה שהנשיא שלכם היה צריך לעבור את זה".

לדבריו, החקירה נגדו הייתה"ניסיון הפלה". "אחרי בדיקה ארוכה", הוסיף טראמפ: "ואחרי חקירה ארוכה, אחרי שכל כך הרבה אנשים נפגעו קשה כל כך, אחרי שלא בדקו את הצד השני שבו קרו הרבה דברים איומים, הודיעו כרגע שלא הייתה קנונייה עם רוסיה - הדבר הכי מגוחך שאי פעם שמעתי עליו. לא הייתה קנונייה עם רוסיה. לא היה שיבוש הליכים ולא היה שום דבר".

כזכור, במרכז החשדות נגד טראמפ היה מפגש שנערך ביוני 2016 בין טראמפ, בנו, חתנו ובכירים נוספים בקמפיין שלו עם מקורבת לקרמלין הרוסי. על פי החשד, נשקלה שם האפשרות כי רוסיה תעביר לידי טראמפ ואנשיו מידע שלילי על הילרי קלינטון, ובכך לסכל את התמודדותה נגד טראמפ לנשיאות ארה"ב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר