ההסלמה בדרום

כחלון: "הצד השני צריך לשלם מחיר כבד"

יו"ר 'כולנו', שר האוצר משה כחלון, ויו"ר 'הימין החדש', שר החינוך נפתלי בנט, ביקרו הבוקר (שני) בבתים שנפגעו במושב משמרת, ושיחררו הצהרות מלחמתיות מול החמאס (אקטואלי)

כחלון במשוב משמרת (באדיבות המצלם)

יו"ר 'כולנו', שר האוצר משה כחלון, ויו"ר 'הימין החדש', שר החינוך נפתלי בנט, ביקרו הבוקר (שני) בבתים שנפגעו במושב משמרת, בעקבות ירי הרקטה מרצועת עזה.

השר כחלון הגיע לבתים שנפגעו יחד עם מנהל קרן הפיצויים במס רכוש אמיר דהן וראש מועצה אזורית לב השרון עמיר ריטוב וקיבל סקירה על עבודת צוותי מס רכוש ולוח הזמנים לטיפול בנפגעים. כמו כן פגש השר את בעל הבית שנפגע.

"מדובר על אירוע קשה וחמור", אמר השר כחלון, "מבחינתי דין העוטף כדין השרון. כאחד שתמך לאורך כל התקופה במדיניות הממשלה והאירועים הכי קשים שהיו, חייבים לשנות את הגישה. מחר אני מניח שיהיה קבינט מדיני ביטחוני ונדון בדברים ואני בטוח שתהיה תגובה כואבת. אני אומר שהצד השני צריך לשלם מחיר כבד וגם אם הם יטענו שזו טעות-על טעויות משלמים.

השר בנט בזירת הנפילה

"בעניין הכלכלי, אנחנו משרד האוצר, קרן מס רכוש וראש המועצה כאן כדי לנסות להחזיר לאנשים שעברו טראומה איומה את החיים למסלולם. יש פה גם נזק לחקלאים מסביב, נזק היקפי גדול. אנחנו הצענו כבר למשפחה או לשכור דירה במיידי או ללון בבית מלון בתקופה הקרובה ונמשיך ללוות אותם לכל אורך הדרך".

כחלון הוסיף ואמר כי "בעל הדירה ביקש ממני להעביר מסר חשוב: הממ"ד הציל את חיי משפחתו. זה מסר לכל תושבי ישראל, בתקווה שלא נזדקק, אבל ברגע ששומעים אזעקה יש להיכנס לממ"ד".

השר נפתלי בנט אמר בזירת נפילת הרקטה במושב משמרת: "אני רוצה לומר לאזרחי ישראל, גם אם הם גרים ברמת השרון, כששומעים אזעקה יורדים לממ"ד. זה מציל חיים.

"הדבר השני שצריך לומר - אנחנו מן הסתם נשמע היום עוד פעם את קברניטי הביטחון של ישראל מספרים לנו כמה חמאס מורתע. יש לי בשורה - חמאס לא מורתע. מי שמורתע לא יורה טילים.

השר כחלון בזירת הנפילה

"במשך עשור, הקברניטים הביטחוניים של ישראל לא יודעים מה לעשות עם עזה - זו השורה התחתונה. גם נתניהו, שהוא מדינאי טוב, הרים ידיים בנוגע לעזה. הגיע הזמן שיביא לי את המפתחות. אני יודע בדיוק מה לעשות. אנחנו חוזרים על קונספציית המנהרות, וגם אז הנחתי תכנית בפעולת מנע עם תחבולה ותקיפות. אני אדע לטפל בעזה כמו שעשיתי בצוק איתן.

"מה שצריך לעשות, כבר היום, זה שכל בתי המחבלים ביהודה ושומרון בשנתיים האחרונות - להרוס אותם, לטפל בהנהגת חמאס בצורה תקיפה, לבטל את ההוראה השערורייתית של מערכת הביטחון שלא יורים במחבלים משגרי עפיפונים.

"אם היו מקשיבים לי לפני שנה שצריך לירות במשגרי עפיפונים, לא היינו מגיעים למצב הזה. הגיע הזמן לתת לי את המפתחות לטפל בבעיית עזה. אני יודע מה צריך לעשות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר