זיכוי טראמפ

ברוסיה מביעים סיפוק: מוכיח שלא התערבנו

"ארצנו מעולם לא התערבה בענייניה הפנימיים של אף מדינה", טען דוברו של נשיא רוסיה לאחר פרסום הדו"ח בארה"ב, המזכה את הנשיא טראמפ מההאשמות נגדו (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שילה קרייגהד, הבית הלבן)

ברוסיה מתייחסים היום (שני) בסיפוק לפרסום עיקרי דו"ח מולר שזיכו את הנשיא טראמפ מההאשמות נגדו בגין קשירת קשר עם רוסיה להטיית הבחירות.

"העמדה העקרונית שלנו הייתה ידועה הרבה לפני הגשת הדו"ח, ארצנו מעולם לא התערבה בענייניה הפנימיים של אף מדינה, בכלל זאת, ארצות הברית", מסר דוברו של נשיא רוסיה פוטין, סרגיי פסקוב.

ראש וועדת החוץ של הסנאט הרוסי, קונסטנטין קוסצ'ב, אמר כי: "הדו"ח סוף סוף ישחרר את ידיו של טראמפ לנרמל את מערכת היחסים של ארצות הברית עם רוסיה".

חבר הסנאט אלכסיי פושקוב צוטט בכלי תקשורת מקומיים אומר כי "חקירת מולר היא בושה וחרפה לארצות הברית וקבוצות האליטה שלה. כל האישומים נגד טראמפ ונגד רוסיה התבררו כמצוצים מהאצבע".

כזכור, שר המשפטים האמריקני, ווילאם באר, העביר היום את עיקרי מסקנות של הממצאים שהעביר התובע המיוחד, רוברט מולר, שחקר את המעורבות הרוסית בבחירות לנשיאות של 2016 והחשד כי גורמים אמריקניים היו מעורבים במעשים אלה.

"מדובר בזיכוי מוחלט של הנשיא מהחשדות", נמסר בהודעת הבית הלבן. הנשיא טראמפ עצמו צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אין קנוניה ואין חסימה, יש זיכוי מלא ומוחלט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר